|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 26-Marts-2008 kl. 14:12 |
Hej Jeg pønser på at bygge en htpc. I den anledning, skal der smides en harddisk i - big surprise :-) Men hvilken? http://www.seagate.com/www/en-us/products/consumer_electroni cs/db35_series/db35_series_7200.3/ |
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
Desværre har jeg ingen erfaringer med Seagaten, men med Spinpointen har jeg :) Har 2 styk 500gb i raid 0 på mit mediecenter, der er de afsindig hurtige og ikke mindst lydløse, det er ihvertfald bang for the buck mht pris pr GB. Er så tilfreds med kvaliteten af dem, at jeg lige har smidt en bestilling på 2 * 750gb's Spinpoints til den stationære :) |
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Jeg kan kun tilslutte mig Spinpoint´erne!
![]() |
|
![]() |
|
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Jeg havde også hørt at Samsungs diske var så godt som lydløse. Grunden til at Seagates DB35 blev bragt på banen, var at de er produceret til blive anbragt i en DVR. Tænkte at der var nogen som havde valgt denne model til deres HTPC setup? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |