|
Harddisk til LG PZ950W |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2012 kl. 12:19 |
Ville gerne benytte mig af optagefunktionen på mit LG,
Men jeg har prøvet med nogle af mine eksterne diske derhjemme samt usb sticks. Ingen af dem virker. Jeg det være en bestemt type harddisk? Ville helst nøjes med en lille USB stick, men elelrs en lille harddisk uden strømtilslutning, som bare kan lille bag tvét. Nogle der har dette tv og som kan fortælle hvilken type HD der fungere?
|
|
![]() |
|
RasmusW ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal bruge USB indgang 1, og harddisken skal være over 40 Gb og mindre end 1 Tb. Det står også angivet i manualen.
Jeg har brugt både en Western Digital 2.5" 250 Gb og en Samsung 2.5" 200 Gb uden problemer. De får bare strøm fra USB stikket.
Redigeret af RasmusW - 17-Maj-2012 kl. 20:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |