|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 22:28 |
"Harddiskens filsystem er defekt og vil blive geninstalleret" Ja, sådan står der når jeg tænder min 60 GB PS3. Jeg trykker "ok" og lader den geninstallere og genstarte, men når den starter igen, står der bare det samme og trykker man "ok" igen sker det endnu engang. Hvad skal jeg gøre?
Jeg har lige lånt en Blu-ray fra Blockbuster og skal nu for første gang se en Blu-ray på en god fladskærm og så virker det ikke! ![]() ![]() Redigeret af L'er - 14-Oktober-2008 kl. 22:40 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
En google søgning tyder på at det er et relativt velkendt problem: http://www.google.dk/search?hl=da&q=ps3+filesystem+corru pt&meta Det generelle svar er at den skal tilbage til Sony/forhandleren. |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
vil jeg så ikke miste alle mine ting? billeder, savegames, videoer, musik osv.?
Redigeret af L'er - 14-Oktober-2008 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10503 |
![]() |
Muligvis, hvis det kræver en formatering eller udskiftning af harddisken for at få den op at køre igen, så ja. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Øh, det har du formegentlig allerede mistet da du svarede jatak til at lade den geninstallere! |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja ikke for at være bagklog, og måske lidt surt at høre for L'er (sorry ) nu. Men for at andre kan undgå dette problem i fremtiden er det en god ide lige at køre sine save games over på en USB Key, IPOD eller lignende en gang imellem, så hvis uheldet er ude skal man ikke starter helt forfra i spillene. |
|
![]() |
|
![]() |
Bare jeg vidste det i går ved denne her tid!
![]() Men da jeg sagde "ok" til at den geninstallerede mistede jeg så ikke alle mine ting? Redigeret af L'er - 15-Oktober-2008 kl. 13:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |