|
Harddiskoptager 101 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cnfa/drums ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2012 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2012 kl. 20:29 |
Hej forum, First off, jeg ved intet om harddiskoptagere, så håber nogen her gør og at I vil være så venlige at hjælpe mig ![]() Hvad jeg skal bruge: Jeg spiller trommer i et band, hvor vi hverken har en bas- eller keyboardspiller. Derfor har vi både bas- og keyboardspor på backtrack. Vores nuværende metode er at afspille filerne i Cubase på en bærbar computere med et tilhørende eksternt lydkort med 4 kanaler; 1 til bas, 1 til keyboard og 1 til metronomen (så vi ved vi er "on time"). Jeg har ladet mig fortælle at man i stedet for denne noget besværlige løsning kan benytte sig af en harddiskoptager. Er der nogen der har erfaringer med dette og eventuelt kan anbefale en enhed med 4 kanaler? Spørg endelig hvis der er noget jeg skal uddybe ![]() // Niklas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |