recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harddiskoptager og mere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harddiskoptager og mere

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Scorpio Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2017
Sted: Haverslev
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scorpio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harddiskoptager og mere
    Sendt: 20-Februar-2021 kl. 17:53
Hej alle. Allerførst vil jeg tilstå, jeg er lidt af en amatør på dette her område. Men jeg prøver - har et Sony tv der er 3 år gammelt, jeg har en ekstern harddisk tilkoblet og jeg optager den underholdning jeg gerne vil gemme. Har prøvet at tilkoble harddisken til min PC og til min søns TV (det er et Samsung, det er nyere end mit) uden at få noget frem på skærmen. Vil det sige at hvis mit Sony TV går i stykker, så er alt på harddisken væk for evigt eller virker den hvis jeg køber et nyt Sony TV. Jeg vil frygtelig gerne kunne køre filmene fra harddisken over på dvd skiver En ting mere - hvis jeg vil optage en film på min harddiskoptager, så stopper optagelsen efter 1 til 2 minutter, men det er vel noget med copyright -rettigheder. Har talt med en der har oplevet samme problem, han har sat en videooptager til at optage filmene direkte fra TV billede - om natten og derfra overspille dem videre, men jeg synes godt nok det er en besværlig metode og hvad med kvaliteten?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835