|
Harddiskoptager sat til Triax T-HD505 VA ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
heel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2012 kl. 11:57 |
Hej allesammen.
Efter alt det her omlægning har jeg fået mig en Triax T-HD505 VA, så jeg også kan få lov til at se Sv4 og TV2 Norge. Mit spørgsmål til jer er, om I ved om der eksistere en side et sted, hvor jeg kan se hvilke harddiskoptagere der kan bruges sammen med denne boks? Eller Om I ved hvordan jeg får min Lumatron hdd/dvd recorder dvdhdr-8160, forbundet til min Triax, så jeg igen kan bruge den til at optage fra tv'et? Jeg har ikke kunnet optage på den siden jeg havde YouSee =( Håber der er nogen af jer derude der har nogle gode idéer =) /Maria
Redigeret af heel - 13-April-2012 kl. 12:13 |
|
![]() |
|
heel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal lige huske at fortælle at jeg har fået sat min harddiskoptager til Triax'en, sådan at jeg godt kan se film fra min HDDoptager, men af en eller anden grund, vil den ikke finde kanalerne, når jeg søger efter dem.
TV, Triax og HDDoptager er sat sammen med scart kabler. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Din HDD optager er vel af den gamle slags, og så kan den ikke modtage kanaler på sin egen tuner. Du skal skifte til AV indgang på den til du ser Triax'ens signal. Når du kan det, kan du også optage det. For at se det, skal der også scart mellem HDDoptager og TV.
|
|
![]() |
|
Som de er sat sammen lige nu, så går der fra Triax boksen et scart stik til HDDoptageren og et andet fra HDDoptageren til TV'et.
Som det er sat op lige nu, så kan jeg godt se tv, og når jeg tænder for HDDoptageren, så kan jeg se hvad der nu er på den. Men burde jeg ikke kunne se tvkanalerne på HDD'optageren, når den er sat direkte til Triax'en? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
Jo, men kun den kanal som Triaxen aktuelt er indstillet på, og denne kanal kan du også optage fra. Som Kampus skriver skal du indstille optageren til at optage fra AV indgangen, det vil sige den Scartindgang hvormed den er forbundet med Triaxen. Skift af kanaler foregår på Triaxen, så det skal du selvfølgelig undgå mens du optager.
Flemming Redigeret af fltk - 13-April-2012 kl. 15:43 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |