|
Harddiskoptager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bent A. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-August-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2014 kl. 14:51 |
Jeg har en ældre hdd optager, som nu desværre er itu. Jeg vil prøve at tømme harddisken over på min pc, men jeg kan ingen steder se, hvilket format app. optager i. App. er en Lumatron DVDHDR-8160. Er der nogen som ved, om det overhovedet er muligt? På forhånd tak.
Bent A. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er som regl ikke særlig nemt. HDD optagerere bruget tit noget format som ikke er nemt for PC at læse
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Tror godt du kan glemme det . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Jeg tror ikke dine chancer er store, med mindre harddisken er formateret i et kendt filsystem, prøv at sætte den til en linux maskine, da den genkender det meste, og så må du håbe der er skrevet filer i et kendt filformat.
|
|
![]() |
|
Gohar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2014 Sted: Risaralda Status: Offline Point: 1 |
Det er meget flot indlæg Thanks a lot ..... !!!
Redigeret af Gohar - 11-December-2014 kl. 09:19 |
|
Worried about 500-254 - free dumps exam & comptia network+ istqb-testking-braindumps.com
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |