|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
EmilG ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 06-Marts-2005 kl. 20:47 |
Jeg er nybegynder på MC feltet og ønsker derfor assistance i forbindelse med bygning af en Windows MCE 2005 Computer. Jeg har valgt på forhånd, at der skal være 3 stk. tv-tunere, Hauppauge WinTV PVR 150 MCE, skulle være af de bedre? samtidigt med at de er forholdsvis økonomiske. Af processer har jeg valgt en P4 2.4 Ghz, da støjen ikke er alt afgørende, men dog stadig relevant. RAM bliver 2 x 512 MB, DDR.PC 3200. Mit spørgsmål drejer sig primært om valg af grafikkort, samt om der findes bedre og billigere komponenter? Af grafikkort har jeg på forhånd fundet :Palit GeForce FX5700. Kommentarer til HW valg? Ville en Celeron D CPU være fordelagtig? Help....
|
|
![]() |
|
JorgenR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Hej EmilG Jeg mener kun MCE 2005 understøtter TO tv-kort. Prøv evt. at kigge på PVR-500, som har to tunere på eet PCI-kort. Resten ser OK ud - kører selv med et FX5200 kort og det kører fint.
|
|
![]() |
|
EmilG ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej Jorgen Jeg har læst i Alt Om Data, at det understøtter op til tre tunere, men samtidigt har jeg læst et sted, at en hw gruppe har fået 6 stk op og køre på en maskine! Mht CPU, Celeron D ser da lovende ud? Mindre varme = mindre støj, men den yder stadig nogenlunde? |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Jeg mener at de 3 tunere er 2 x analog og en hdtv tuner. Det du har set med 6 tunere er nok på myth tv
Jacob |
|
![]() |
|
JorgenR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Jvf. http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/evaluation/fe atures.mspx Understøttes to tunere uden for US og to analoge + 1 HDTV tuner i US: Supports up two (2) analog, one (1) DTV/HDTV tuner for local channels via over-the-air signal, US only. All other supported regions can support up to two (2) tuners per computer. JR
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |