recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harman AVR 255 - Ingen 5CH stereo mm.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarman AVR 255 - Ingen 5CH stereo mm.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Harman AVR 255 - Ingen 5CH stereo mm.
    Sendt: 23-Februar-2009 kl. 08:03
Efter en opdatering af softwaren på min AVR 255 kan jeg ikke længere vælge 5 CH stereo, Pro Logic II, Harmans Logic 7 og hvad det ellers hedder, når jeg ser TV via min Yousee digital boks.

Hvad kan der være galt? Under surround modes kan jeg kun vælge "Auto Select - AVR Selects Best Mode", "Dolby virtual Speaker Ref" og "2 CH Stereo". Alt andet jeg plejer at kunne vælge er gråt og kan ikke længere vælges.

Hvis jeg sætter den til Auto, står der Multi-CH PCM, i displayet, men jeg får altid kun stereo. Når en udsendelse bliver sendt i stereo vil jeg foretrække Pro Logic II eller 5 CH stereo, men det er altså ikke muligt længere.

Men jeg sidder og skriver det her har jeg opdaget at problemet er det samme med min Xbox 360 og PS3. Er er det dog ikke et problem, for her er det meste i surround og virker det hele som det skal i Auto.

Hvad har jeg gjort galt?
But did you die?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu