|
Harman Kardon AVR 255 projekt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
denniskulis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2012 kl. 01:39 |
Min dejlige forstærker Harman Kardon AVR 255 er begyndt og komme med et trist problem med når jeg ska tænde den går den i projekt så kan jeg tænde og slukke den nogle gange så virker den fint som om det et ralæ der slåt fra og til.. jeg har nul forstand på stur forstærker kun bil. jeg søger derfor en med viden kendskab til evt problemløsning da jeg helst ville have den til og du optimalt igen uden det koster en ny forstærker....håber der sidder en der ved og kender til en sådan problem som evt var venlig med noget hjælp køre gerne vis det er p,s er fra sydsjælland 4700 næstved.. håber og høre fra jer glade mennesker så vil jeg vare trist over mit problem.. øv øv det sjove er man kan tænde og slukke nogle gange så virker den som den skal.. send en pm og gøre en trist mand glad igen... på forhånd tak Mvh Dennis.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |