|
Harman Kardon HKTS 65 5.1 system |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RuneSP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2013 kl. 09:52 |
Hej
Jeg har pt et 12 år gammelt stereo setup bestående af en technics receiver og et par avance sigma gulvhøjtalere. Jeg vil gerne opgradere til et surround system med bedre lyd og gerne lidt mere diskret. Jeg har kigget på Harman/kardon HKTS 65 til ca. 6000 kr. Er der andre højtalere systemer I hellere vil anbefale? Det skal bruges både til film og musik. Hvis harman / kardon systemet er et godt valg, hvad bør jeg vælge af receiver? Har kigget på DENON Mit budget for hele systemet tænker jeg omkring 10.000 kr.
Redigeret af RuneSP - 16-December-2013 kl. 10:02 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil blive skuffet, hvis du erstatter dine sigmaer med de harmonkasser du linker til......
Klaus |
|
![]() |
|
RuneSP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Status: Offline Point: 11 |
Okay hvad så hvis jeg smider et par tusinde mere og går efter noget i stil med www.hifiklubben.dk/Products/dali-zensor-1-zensor-5-vokal-sub-e-12f-hojttalersystem-32453/ ?
Redigeret af RuneSP - 16-December-2013 kl. 15:16 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19845 |
Hvorfor ikke beholde dine sigmaer?
Klaus |
|
![]() |
|
Tja, det var egentlig fordi at min receiver ikke fungerer så godt mere (ved analog input kommer der stort set kun lyd ud af en højtaler), så ville jeg flytte mit nuværende setup ind på mit kontor til at høre musik hvor jeg kan benytte optisk ud fra PC. Og så købe et helt nyt setup til stuen. Mine sigmaer (680 MK II) gav jeg 2700 kr for begge to tilbage i 2002, så jeg tænkte det burde ikke koste så meget i dag at finde et bedre sæt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |