|
Harman kardon HS reciver, viser ikke noget billed? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Illisher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2014 kl. 15:12 |
Min dejlige gamle harman kardon HS500 reciver vil ikke længere vise noget billed. Kæresten ville se en film igår, og da hun tænde for den var skærmen stadig sort. Der plejer hurtigt at kommet et blåt harman kardon logo.
Jeg har prøvet med et andet HDMI kabel, for at se om det skulle være det som var problemet, men det var det desværre ikke. Den er små 10 år gammel, købt som et 5.1 surround system. Jeg kan stadig bruge den til at høre musik på, men er da ærgeligt at den ikke kan afspille dvd'er mere. Er der nogen der har en ide til hvad det kan være, eller om det er noget der kan fikses? Eller kan jeg (alderen taget i betragtning) ligeså godt købe ny dvd/blueray afspiller også bare bruge den til at afspille film, og reciveren som forstærker? I så fald er der nogen der kan anbefale en god dvd/blueray afspiller til maks 500kr, da budgettet ikke er så stort lige pt. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |