recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harman Kardon Onyx Studio (799kr, Telia)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harman Kardon Onyx Studio (799kr, Telia)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harman Kardon Onyx Studio (799kr, Telia)
    Sendt: 30-Marts-2016 kl. 13:42
Jeg har bemærket at der tidligere har været en del interesserede når der har været Harman Kardon Onyx Studio højttalere til salg.

Derfor ville jeg lige oplyse om at min lokale Telia-butik (Odense/Vestergade) i skrivende stund har Onyx Studio til 799kr - det kunne være der var nogle der synes det var et godt køb.
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2016 kl. 15:19
Dustinholme.dk har Harman Kardon Nova til 799,-

https://www.dustinhome.dk/product/5010895534/nova---sort

Super fint højtalersæt der fik maks karakter hos lydogbillede.dk: 
http://www.lydogbillede.dk/test/hojttalere/10-bluetooth-hoejttalere/harman-kardon-onyx/

Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 9els1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2016 kl. 17:18
Bare lige til info; den test i Lyd og billede asgernedefragrillen refererer til er ikke en test af Harman Kardon Nova (hellere ikke Harman Kardon Onyx Studio for den sags skyld), men Harman Kardon Onyx...den koster så til gengæld kr. 2999,- (iflg. Pricerunner)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu