recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harman kardon tilbud hos happii
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarman kardon tilbud hos happii

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Illisher Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 19:32

Jeg kan så afsløre at happii køber det igennem proshop.. Kan jeg se på kviteringen :p

Så ja bestilte det hurtigt, og glædermig som et lille barn til at få det sat op og smidt en film på.. skal nok melde tilbage hvordan det er. Men bliver tidligst imorgen. :D

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2008 kl. 01:22
Hvad med fjernbetjeningen? Jeg fandt en udenlandsk anmeldelse der - som et af meget få klagepunkter - beklagede sig over at den var ualmindeligt frustrerende at bruge, og som regel krævede 2-5 tryk på en knap før den registrerede input.
Til top
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2008 kl. 19:25
Nu må anlægget snart være sat til og prøvekørt....... hva' er din mening om det?
Til top
JH4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2008 kl. 20:27

Jeg har lige tilsluttet HS500 til sammen med Harman/Kardon LCD 46". Det såkaldte Digital Lounge....Efter MEGET lang tids problemer med tilslutninger (Uendelige muligheder pga. link system) lavede jeg en lydprøve med tilhørende dvd + MI3. Resultatet er faktisk næsten/lige så godt som mit eget Denon AVR-2307, Denon DVD-1930 og KEF KHT2005.2.

Vær dog opmærksom på at ældre modeller skal opdateres med nyt software (temlig nemt).

JH

Redigeret af JH4200 - 07-Februar-2008 kl. 20:28
Til top
JH4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2008 kl. 20:30

Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

Hvad med fjernbetjeningen? Jeg fandt en udenlandsk anmeldelse der - som et af meget få klagepunkter - beklagede sig over at den var ualmindeligt frustrerende at bruge, og som regel krævede 2-5 tryk på en knap før den registrerede input.

Det er rigtigt - den er uendelige muligheder, en riddy mulitbetjening...Sikkert pga. det er et amerikansk mærke hvor alt ting skal kunne mere

Til top
Thomas1974 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2006
Sted: Belgien
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2008 kl. 22:20
HS500 er det det der er på tilbud i expert, synes det har et andet nummer
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2008 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Illisher Illisher skrev:

Jeg kan så afsløre at happii køber det igennem proshop.. Kan jeg se på kviteringen :p

Så ja bestilte det hurtigt, og glædermig som et lille barn til at få det sat op og smidt en film på.. skal nok melde tilbage hvordan det er. Men bliver tidligst imorgen. :D

Happii og Proshop har samme ejere - Elbodan, der i øvrigt også ejer eller har tilknyttet Expert og 2Tal. http://www.elbodan.dk/

mvh

Henrik
Til top
Illisher Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2007
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 18:15

Så må jeg jo lige smide et par ord om det..  Det har dog ikke været sat op med de bagerste højtalere, da jeg er igang med at ommøblere i mine lille 40kvm^2 lejlighed, så har ikke kunne få sat tingene op, og prøvet ordenligt af.

Men som skrevet tidligere, så er fjernbetjeningen ikke særlig god. Skal ofte trykke flere gange, og/eller peje direkte på maskinen. og ja, der er sindsyg mange muligheder for at bruge den remote :p

Men selve anlægget er sku nice..  Det spiller super, og har en dejlig lyd.. Synes det er super til den pris..  Subben er kanon lækker, og skal nok inbringe en klage fra naboer/underbo :p hehe.

@HenrikH   ahh oki.. så blev jeg så det klogere.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu