|
Harman Kardon-forstærker slukker af sig selv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kirchgässner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juli-2015 kl. 22:17 |
Hej alle
Jeg har en fremragende Harman Kardon HK 3470 som har den besynderlige egenskab, at den slukker af sig selv, nogen gange efter få sekunder, andre gange efter timers brug. Og uden, at jeg kan få liv i dyret igen. Jeg har prøvet at resette mikroprocessoren, men den hjalp ikke, og jeg har også prøvet at hive stikket i tre minutter som HK selv skriver og anbefaler. Jeg har naturligvis googlet problemet, og et sted læste jeg, at denne serie kan have problemer med strøm. Nogen det har andre løsninger eller forslag? Venligst Martin
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har den altid stået så der er masser af fri luft omkring den (både sider og toppen)?
Klaus |
|
![]() |
|
Kirchgässner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Den har altid stået lidt presset i et reolsystem. Kan det være manglende afkøling?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19679 |
Ja, helt sikkert!
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |