recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harman Kælderbio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harman Kælderbio

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 774
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Så er alle rammerne hentet så de kan leve videre i en ny bio og min bio er helt nøgen LOL Det er helt vemodigt at rive det hele ned. Mange gode timer i det rum.

Gulvtæppet og lærredet er stadig up for grabs! (Medmindre jeg får overtalt konen til at bruge gulvtæppe på vores loft!)

Det er vildt at se din bio uden:)

Man skal ikke regne på hvad der er for i $$$ bare i akustik 😱
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2020 kl. 11:13
Så er bioen snart 100% død.

Jeg har MASSER af Rockwool Terrænbatts tilovers hvis der er nogle som står og skal lave akustikpaneler eller lignende. (Se billede 2). 10cm skåret i 60x60 plader. Har også nogle 5cm dybe plader.

Hvis I gerne vil have det, så skriv en PB - det køres på lossepladsen søndag. Det er gratis hvis man tager alt rockwool med.

Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1902
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2020 kl. 11:28
Det ser sgu vildt ud. Sjovt at se! Der er jo et vindue!

Vildt dårlig timing! Giv mig lige et halvt eller et helt år, så havde jeg været der! (Det har jeg så godt nok bildt mig selv ind de sidste to år...)
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2020 kl. 11:30
De der gamle halv ubrugelige højttalere du har på billede 1. 3 stk. ser det ud til, skal du ikke af med dem?
Vil gerne selv betale fragten hvis du ikke vil levere dem. Er blot en tanke for at hjælpe dig af med dem LOL
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2020 kl. 12:53
Ha! Du kan få mine subs til en god pris - de er til salg! :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 10:00
Har også valgt at se om man kan sælge surround og atmos her i DK i jagten på noget der ikke er så dybt. (21cm). 

Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 20:39
Så er bio'en flyttet og venter på at få en ny bafflevæg at spille i :)

Subs og baghøjttalere er stadig til salg hvis det frister!

Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 22:06
fedt mand du har i am GROOOOTH:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 16:09
Æhm, temmelig off-topic, men .... har du tilfældigvis lejet den flyttebil virkeligt billigt ude ved Kløvermarken? Smile
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Æhm, temmelig off-topic, men .... har du tilfældigvis lejet den flyttebil virkeligt billigt ude ved Kløvermarken? Smile
Ha, nej dog ikke... Jeg ringede bare til nogle flinke folk og så flyttede de alt inkl. højttalere og subs. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu