|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() Sendt: 12-Marts-2009 kl. 17:04 |
Hej Har kigget mig lidt lun på en Harmony® 1000 Advanced Universal RemoteNogen der har erfaring med den? JH Redigeret af Sir_Golf_Alot - 13-Marts-2009 kl. 09:08 |
|
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Jeg har læst mange negative (og få positive) anmeldelser af den - Harmony 1100 er lige kommet; den skulle efter sigende løse de fleste af de problemer som der var med 1000'eren.
-Kent |
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
Tilfældigvis fik jeg kigget ind Hvis du ændrer overskiften så den reflekterer Harmony 1000 er dine chancer for respons større! Har en 1000 og har lige opdateret firmware, det ser ud til at gå fremad, dog finder jeg den svær at programmere. Jeg er ikke meget for denne vistnok objekt orienterede indpakning, der gør det svært gennemskueligt. Derudover er der ikke en tekst til rådighed der beskriver mulighederne. Når det er sagt har jeg den nu kørende til at styre Samsung boksen og lyd fra receiveren, ligesom cd og bd afspilning, vistnok virker. Tænd slut af projektor volder lidt problemer - mest sluk. Jeg har ikke regnet softwaren ud endnu!
Redigeret af FNørd - 12-Marts-2009 kl. 23:18 |
|
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Prøv den først - jeg kunne slet ikke vænne mig til den - jeg synes formen er irriterende, og mangler også flere fysiske knapper - Kvaliteten af produktet som sådan er fin, og jeg er sikker på at mange vil være glade for den - jeg kunne bare ikke vænne mig til den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |