recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 300i hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 300i hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 300i hjælp
    Sendt: 09-Juli-2011 kl. 19:15
Hej.

Jeg snuppede en harmony 300i i kvickly i dag da de havde den på knaldtilbud, vel viddende at den kun kan 4 apparater.

2 spørgsmål:

Kan man gemme et manuelt setup til apparater der ikke er i  brug i "myharmony"?

Hvordan bytter man om på hvilke apparater der er tilknyttet de fire apparatknapper? Lige nu er min wd tv live tilknyttet TVknappen fordi jeg slettede mit tv i et forøg på at lægge min projektor der... Jeg skal forhåbentlig ikke starte helt forfra bare for det?

MVH
tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 09-Juli-2011 kl. 19:18
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2011 kl. 08:19
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men hvad gav du for remoten og var det kun i sidste uge den var på tilbud.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2011 kl. 21:53
Jeg synes lige du skal se det svar jeg fik fra Logitechs support:

"Desværre er der ikke nogen mulighed for at vælge hvilke knapper der bruges, da dine enheder tildeles knapperne automatisk. Det lyder til at der er gået noget galt under den seneste tilføjelse. Jeg vil anbefale dig enten at oprette en ny konto med en anden email-adresse og prøve at tilføje dine enheder, hvor du starter med tv'et eller tilføje dine enheder igen på den eksisterende konto."

"Problemet er løst. Jeg slettede alle 4 enheder og startede forfra med TVet. Nu ligger apperaterne på de knapper jeg ønsker. Jeg mener dog det er en stor mangel/fejl i jeres software, at man ikke selv kan bestemme hvilken knap det enkelte apperat skal ligge på. Jeg vil derfor godt bede jer om at svare på følgende spørgsmål:

Gælder denne begrænsning for alle Logitechs fjernbetjeninger, eller det det kun for Harmony 300?

Såfremt det gælder alle er jeg bare glad for at jeg ikke har en model der kan håndtere 15 apperater."

Flemming

Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 06:45
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg synes lige du skal se det svar jeg fik fra Logitechs support:

"Desværre er der ikke nogen mulighed for at vælge hvilke knapper der bruges, da dine enheder tildeles knapperne automatisk. Det lyder til at der er gået noget galt under den seneste tilføjelse. Jeg vil anbefale dig enten at oprette en ny konto med en anden email-adresse og prøve at tilføje dine enheder, hvor du starter med tv'et eller tilføje dine enheder igen på den eksisterende konto."

"Problemet er løst. Jeg slettede alle 4 enheder og startede forfra med TVet. Nu ligger apperaterne på de knapper jeg ønsker. Jeg mener dog det er en stor mangel/fejl i jeres software, at man ikke selv kan bestemme hvilken knap det enkelte apperat skal ligge på. Jeg vil derfor godt bede jer om at svare på følgende spørgsmål:

Gælder denne begrænsning for alle Logitechs fjernbetjeninger, eller det det kun for Harmony 300?

Såfremt det gælder alle er jeg bare glad for at jeg ikke har en model der kan håndtere 15 apperater."

Flemming

Altså, du kan da arrangere aktiviteter i forskellig rækkefølge. Det kan man i hvert fald på alle de Harmony Remotes jeg har(895,515,525) Kan gøres fra forsiden...Læs evt tip...:

Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Altså, du kan da arrangere aktiviteter i forskellig rækkefølge. Det kan man i hvert fald på alle de Harmony Remotes jeg har(895,515,525) Kan gøres fra forsiden...Læs evt tip...:

Det kan man desværre ikke med 300 og 300i. De har kun én aktivitetsknap med særdeles begrænsede funktioner, f.eks. at tænde TV og et andet apparat samtidig og skifte om til korrekt indgang på TVet.

Det med aktiviteterne hjælper jo heller ikke på den forvirring der er ved at f.eks. TVet ligger på DVD knappen og DVDen ligger på SAT knappen.

Flemming

Redigeret af fltk - 21-Juli-2011 kl. 08:57
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
theman7979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2009
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 09:39
300i bruger sin helt egen software, og er ikke at sammenligne med deres større modeller.
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det kan man desværre ikke med 300 og 300i. De har kun én aktivitetsknap med særdeles begrænsede funktioner, f.eks. at tænde TV og et andet apparat samtidig og skifte om til korrekt indgang på TVet.

Det med aktiviteterne hjælper jo heller ikke på den forvirring der er ved at f.eks. TVet ligger på DVD knappen og DVDen ligger på SAT knappen.

Flemming

Hehe.....Jeg ved ikke hvad jeg skal sige....Måske er 300i nok så billig pga det....Har ikke prøvet den..
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 11:26

Hehe.....Jeg ved ikke hvad jeg skal sige....Måske er 300i nok så billig pga det....Har ikke prøvet den..

Den har så den fordel at den har hele 8 knapper mere end mange af de dyrere modeller. En detalje som jeg fik brug for da jeg skulle programmere den til min Arion PVR.

Flemming 
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 08:00
Jeg modtaget nedenstående nye svar fra Logitechs support:

"Kære Flemming,

Tak for din henvendelse til Logitech’s Kundesupport.

Ja, jeg beklager mange gange at du var nødt til at bruge den løsning. Vores
fjernbetjeninger til at betjene flere enheder benytter en anden software, hvor du
kan bestemme hvilke knapper du vil bruge.

Da der hele tiden blive udviklet på Myharmony software vil der forhåbentligt komme
en opdatering, som retter denne fejl du har oplevet hurtigst muligt."

Så der er måske håb forude.

Flemming

Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu