|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() Sendt: 09-Juli-2011 kl. 19:15 |
|
Hej.
Jeg snuppede en harmony 300i i kvickly i dag da de havde den på knaldtilbud, vel viddende at den kun kan 4 apparater. 2 spørgsmål: Kan man gemme et manuelt setup til apparater der ikke er i brug i "myharmony"? Hvordan bytter man om på hvilke apparater der er tilknyttet de fire apparatknapper? Lige nu er min wd tv live tilknyttet TVknappen fordi jeg slettede mit tv i et forøg på at lægge min projektor der... Jeg skal forhåbentlig ikke starte helt forfra bare for det? MVH tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 09-Juli-2011 kl. 19:18 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men hvad gav du for remoten og var det kun i sidste uge den var på tilbud.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Jeg synes lige du skal se det svar jeg fik fra Logitechs support:
"Desværre er der ikke nogen mulighed for at vælge hvilke knapper der bruges, da dine enheder tildeles knapperne automatisk. Det lyder til at der er gået noget galt under den seneste tilføjelse. Jeg vil anbefale dig enten at oprette en ny konto med en anden email-adresse og prøve at tilføje dine enheder, hvor du starter med tv'et eller tilføje dine enheder igen på den eksisterende konto."
"Problemet er løst. Jeg slettede alle 4 enheder og startede forfra med TVet. Nu ligger apperaterne på de knapper jeg ønsker. Jeg mener dog det er en stor mangel/fejl i jeres software, at man ikke selv kan bestemme hvilken knap det enkelte apperat skal ligge på. Jeg vil derfor godt bede jer om at svare på følgende spørgsmål:
Gælder denne begrænsning for alle Logitechs fjernbetjeninger, eller det det kun for Harmony 300?
Såfremt det gælder alle er jeg bare glad for at jeg ikke har en model der kan håndtere 15 apperater."
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Altså, du kan da arrangere aktiviteter i forskellig rækkefølge. Det kan man i hvert fald på alle de Harmony Remotes jeg har(895,515,525) Kan gøres fra forsiden...Læs evt tip...: ![]() |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan man desværre ikke med 300 og 300i. De har kun én aktivitetsknap med særdeles begrænsede funktioner, f.eks. at tænde TV og et andet apparat samtidig og skifte om til korrekt indgang på TVet.
Det med aktiviteterne hjælper jo heller ikke på den forvirring der er ved at f.eks. TVet ligger på DVD knappen og DVDen ligger på SAT knappen.
Flemming Redigeret af fltk - 21-Juli-2011 kl. 08:57 |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
theman7979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2009 Status: Offline Point: 119 |
![]() |
|
300i bruger sin helt egen software, og er ikke at sammenligne med deres større modeller.
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hehe.....Jeg ved ikke hvad jeg skal sige....Måske er 300i nok så billig pga det....Har ikke prøvet den.. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den har så den fordel at den har hele 8 knapper mere end mange af de dyrere modeller. En detalje som jeg fik brug for da jeg skulle programmere den til min Arion PVR.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg modtaget nedenstående nye svar fra Logitechs support:
"Kære Flemming,
Tak for din henvendelse til Logitech’s Kundesupport. Ja, jeg beklager mange gange at du var nødt til at bruge den løsning. Vores fjernbetjeninger til at betjene flere enheder benytter en anden software, hvor du kan bestemme hvilke knapper du vil bruge. Da der hele tiden blive udviklet på Myharmony software vil der forhåbentligt komme en opdatering, som retter denne fejl du har oplevet hurtigst muligt." Så der er måske håb forude.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |