recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 525 ,at opgradere eller ej?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 525 ,at opgradere eller ej?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 525 ,at opgradere eller ej?
    Sendt: 17-November-2008 kl. 18:08
Jeg har en logitech 525 som jeg egentligt er tilfreds med...men; efter et års brug synes jeg at den er lidt træg til at sende, man skal trykke rigtigt hårdt på knapperne, og der ryger en del til batterier når man hele tiden "lige skal justere en anelse".

Jeg har overvejet at udskifte den med en Harmony One, men ville lige høre "panelet" om der menes at jeg vil få en væsentlig bedre oplevelse med den?

"Hende der må adlydes" mener jeg er uden for pædagogisk rækkevide når jeg snakker opgradering, men tænkte at I nok var nemmere at spørge

Helst vil jeg blive i Harmony familien.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2008 kl. 09:32
Knapperne på One er væsentligt bedre end på 525, men de er stadigvæk ikke på højde med knapperne på mange standard remotes - de er stadigvæk lidt "tunge" i det.
Til top
Hjelm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 01:55

Min kone er yderst tilfreds Harmony One  og når hun er tilfreds er jeg også
Jeg har lavet det sådan at det hele bliver styret med aktiviteter - så der skal ikke trykkes på så mange knapper, og det fungere perfekt.

Det tryk følsomme farve displayet virker også godt.

Jeg købte min hos proshop for 880,-

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 05:29
Takker for indputtene, dem, og diverse tests på nettet har overbevist mig om at ONE er valget for mig.

Kan se i softwaren at man har mulighed for at skifte fjernbetjening. Det betyder så vel at man ikke skal sætte alle sine aktiviteter op igen, men kun finpudse dem i forhold til de to fjernbetjeningers indretning?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu