recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 525
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 525

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Dios Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 525
    Sendt: 06-Juli-2006 kl. 13:46

Hejsa.

Ved godt der har været mange emner herinde om denne remote, men er nødt til at vide et par ting.

Kan Harmony 525 styre lys fra LK??

Kan den sætes op til at kunne skifte undertekster på en dvd??

mvh kim

 

Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 13:53

Hej Kim,

Jeg har nævnte remote. Uden at være 100% sikker vil jeg mene at det kan lade sig gøre.

Jeg har imidlertid opgivet at få den til at virke ordentligt. Jeg har brugt en del timer, også med hotline i Canada, men så snart jeg skal noget ud over det helt almindelige, så må jeg have fat i den originale remote.

Ideen med den er god, men praksis siger bare at det er for besværligt.

 

Til top
Dios Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 13:55
Hvad er det dit problem har været da??
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 14:01

Oprindeligt skrevet af Dios Dios skrev:

Hvad er det dit problem har været da??

Der er flere.

TekstTV. At få forstærkeren til at stå på den rigtige udgang hvis du skal se en DVD. Dvs. at sætte dine aktiviteter rigtigt op. Nogen gange tænder dvd'en når jeg slukker for forstærker, TV og selector. Osv.....

 

Til top
Dios Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 14:18
Er der en der kan sige 100% om den kan styre lys og bruge den til at skifte subs på dvd'en??
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 816
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 14:18

Det er død lækkert kun at have remote, MEEEEEEN Harmony 525 opfylder ikke helt de løfter som gives i salgsopstillingen.

Har også problemer med at ikke alle apparater ter sig som forventet, lidt besværligt når tingene ikke reagerer ordentligt.

Min erfaring siger, at Harmonyen ikke holder de indstillinger som er indkodet, det vil sige, den ene dag fungere remoten perfekt næste dag reagerer et eller flere enheder ikke helt efter hensigten

 

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 14:40
Jeg har også harmony 525'eren. .

virker UDEN problemer her. .

I skal bare selv ind og definere knapperne, så kan i altså konfigurere den til LIGE hvad i vil..

Dios. .den kan styre ALT der kører på infrarød. Så mon ikke du kan sætte den op til det lys også?

Jeg bruger den til Samsung tv, Sony DVD, Harddisc recorder og Technics forstærker.

Alle virker uden probs
Til top
A.Morup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 14:45

Husk at remoten ikke ved hvilken tilstand diverse apparater står i, hvis den ikke selv har tændt dem eller ændret dem. Det er defor 100% kritisk, at man ikke bruger de originale remotes ved siden af eller betjener apparaterne manuelt!

Megen mærkelig adfærd fra de udemærkede Harmony remotes skyldes at de ikke benyttes korrekt - f.eks. kan min kone endnu ikke forstå at remoten ikke kan se at hun har tændt TV'et på selve fjernsynet - når hun så prøver at slukke det med remoten (som jo blot sender en "power toggle"), så tænder det!


Anders

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

Jeg har også harmony 525'eren. .virker UDEN problemer
her.


Heller ingen problemer her.
Til top
Slayerwillow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 15:16

off topic:

har selv lige købt en 688 som jeg har lidt problemer med, er stadig ved at sætte den op..... og så er der noget galt på deres hjemmeside så den ikke kan opdatere fjernbetjeningen, hvor fedt er det lige

Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2006 kl. 16:13
Jeg har en 885 som jeg efterhånden er blevet meget glad for. Det er korrekt at der kan gå nogen tid med at få den sat rigtigt op, og finpudset de forskellige indstillinger. Men når først man har forstået konceptet, og lærer at finde rundt  i hjemmesiden, er det ikke så slemt. Jeg har ikke selv været ude for problemer med hjemmesiden.
Den findes også i en udgave (895) der kan styre både infrarød og radiofrekvens apparater.
__________
Peter
Til top
PerAndroWich Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Slayerwillow Slayerwillow skrev:

off topic:

har selv lige købt en 688 som jeg har lidt problemer med, er stadig ved at sætte den op..... og så er der noget galt på deres hjemmeside så den ikke kan opdatere fjernbetjeningen, hvor fedt er det lige

På trods af dette "off topic", fik jeg lige lyst til at føje et par ord til ovenstående.

Jeg kan bestemt nikke genkendende m.h.t. den 688 jeg lige har erhvervet. Nedtur  m.h.t. opdateringsproblemerne på hjemmesiden!!

Desuden skal man ikke forvente at det bare kører efter ½ time som reklamerne siger. Den måde som knapperne har været sat op fra Logitechs side for mine "devices" var helt hen i skoven. Der er mange timers puslearbejde med Actions og Devices før at man er i hus. Men det er begyndt at lysne for mit vedkomne. Selv min kone er begyndt at kunne lide den ;-)

Deres software kører meget tungt, og "sander til" - jeg har været nød til at boote flere gange. Men det kan skyldes at vi kun har en Pentium 2 på 800 MHz med 124 MB ram.

Men når alt det er sagt tror jeg trods alt at vi bliver glade for Logitech Harmony 688 på sigt. Jeg er endnu ikke stødt på noget den ikke kan håndtere. Hvis hjemmesiden ikke kender produktet kan man bare indlæse de infrarøde koder fra den originale fjernbetjening, det går let og smertefrit.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu