recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 885 og input-problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 885 og input-problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lpnielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 885 og input-problemer
    Sendt: 11-September-2007 kl. 23:30

Hej

Jeg har en Harmony 885 remote, hvor jeg har voldsomme problemer med at få input (altså AV1, AV2 etc) til at fungere korrekt.

Jeg har læst om problemer på udenlandske fora, og fundet ud af en workaround med at trykke flere gange på de forskellige farvede knapper. Jeg har også gjort det før, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det igen - jeg vil nemlig gerne ændre, da det ikke virker optimalt og jeg tror jeg har fundet en bedre workaround.

Jeg kan ikke finde ud af, at ligge flere kommandoer til en input-indgang - f.eks. tv/av, blue, red, red for AV1. Flere skriver, at man skal vælge "I go directly to input" i adjust input. Men den funktion kan jeg ikke finde, jeg har følgende 4 muligheder, hvoraf ingen er den nævnte.

Hvad gør jeg forkert? Og er der nogen som har en super metode til at klare input problemerne?

Mvh

LPN
Til top
lpnielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 01:59
Jeg har nu selv fundet ud af metode. En solid fusker-metode, men det virker nu. Er kun lidt irriterende, at den skal bruge lidt mange step - men virker.
Mvh

LPN
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu