recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 885 - problemer med felt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 885 - problemer med felt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lyngedrengen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 885 - problemer med felt
    Sendt: 10-Juli-2006 kl. 21:31

Hejsa

Har lige købt 885'eren og har et par spørgsmål, som jeg håber I kloge hoveder kan hjælpe mig med.

1. Jeg har en HTPC installeret med mediaportal 0.2.0 endelige release. Jeg vil meget gerne kunne styre rundt i MP 0.2 med min 885. Det eneste jeg har af infrared modtager på pc'eren er modtageren til mit logitech keyboard og mus. Hvis nu 885'eren kunne emulere tastetrykkene, så var jeg vel kørende oder was? (ved, at man formodentlig kan benytte learn funktionen), men ville gerne vide om der var en lettere vej

2. Har installeret den nyeste SW til Harmonyen (v. 5 5.3.2) Når jeg ønsker at tilføje en ny komponent og vælger mediacenter PC får jeg muligheden for at vælge Mediaportal version 0.2.0?!?! Hvad ligger der i den valgmulighed? Min Harmony ved jo ikke, hvilken IR modtager der er tilknyttet HTPC'en?

2a. Nå, ovenstående er nu for såvidt også ligegyldig for jeg får ikke mulighed for at indtaste modelnummer efter valg af manufacturer og feltet er obligatorisk, så man kan ikke komme videre i softwaren. Det gælder også ved valg af f.eks. Hauppauge 150, hvor man kan vælge Hauppauge men ikke får muligheden for at vælge 150 - andre der har oplevet dette?

På forhånd tak for hjælpen!

 

Vh

Jan



Redigeret af Lyngedrengen - 10-Juli-2006 kl. 21:32
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu