recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony: Diskrete komandoer til Philips
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony: Diskrete komandoer til Philips

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony: Diskrete komandoer til Philips
    Sendt: 26-August-2008 kl. 15:48
Ved ikke om dette er muligt, men ved at Recordere er stedet at få svaret!

Jeg har en Harmony 525 og et Philips 32PW9551.

Jeg ønsker kommandoer, der kan vælge inputet ( HDMI, Componet, Scart ect.) directe, istedet for at Harmonyen skal sende x antal komandoer op og ned i input menuen.

Jeg har forsøgt at kontakte harmony Support, men svaret var nogenlunde at hvis det ikke var i softwaren, så kunne de ikke hjælpe mig.

Har så søgt lidt på nettet, og har læst om nogen der har fundet dikrete komandoer til andre fjenbetjeninger end Harmony, og efterfølgende, på en eller anden måde, fået dem overført til deres Harmony...

Hvad jeg søger er altså en database hvor diise kan findes, eller et rigtigt godt tip fra en der har et lignende setup....

Til top
merenuser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 05:23

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Ved ikke om dette er muligt, men ved at Recordere er stedet at få svaret!

Jeg har en Harmony 525 og et Philips 32PW9551.

Jeg ønsker kommandoer, der kan vælge inputet ( HDMI, Componet, Scart ect.) directe, istedet for at Harmonyen skal sende x antal komandoer op og ned i input menuen.

Jeg har forsøgt at kontakte harmony Support, men svaret var nogenlunde at hvis det ikke var i softwaren, så kunne de ikke hjælpe mig.

Har så søgt lidt på nettet, og har læst om nogen der har fundet dikrete komandoer til andre fjenbetjeninger end Harmony, og efterfølgende, på en eller anden måde, fået dem overført til deres Harmony...

Hvad jeg søger er altså en database hvor diise kan findes, eller et rigtigt godt tip fra en der har et lignende setup....

Hvis en har et positivt svar på samme spørgsmål, når det er en Samsung model M86BD vil jeg investere i en harmony 525.

merenuser
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu