|
Harmony fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg heller ikke
![]() |
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Har selv købt en Harmony 650 for nylig - den er virkelig nem at sætte op og bruge, og det er bare SÅ skønt at slippe for, at jonglere rundt med 3 forskellige fjernbetjeninger!
Så jeg kan også varmt anbefale Logitech Harmony ![]() |
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Kan også varmt anbefale Harmony. Har en ultimate med Hub. Er dog på det sidste løbet ind i et problem jeg ikke lige kan løse. Når jeg tænder for TV (Ny yousee boks, Yamaha receiver og TV), så starter det op ok, men efter 4-5 sekunder skifter Yamaha receiver til Apple TV indgangen. Og i min opsætning har jeg sikret at der ikke skal se noget med Apple TV når jeg starter TV op. Meget irriterende. Nogen der har en løsning eller samme problem? Jesper
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Tjek at alle apparater har HDMI CEC på OFF |
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Så fik jeg købt den på en Black friday tilbud hos Amazon.de til 1400 kr. Den pris er jeg tilfreds med så nu skal der snart leges
![]() |
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Lige en lille tilbage melding. Jeg er rigtig glad for den. Det er dejligt at kun have en fjernbetjening.
Der er godt nok lige et par minusser. 1 den kan ikke finde min projector lærred fjernbetjening men det går nok da jeg kun bruger den et par gange i ugen. 2. Man kan ikke sætte aktiviteter til Home screen på fjernbetjeningen for jeg bruger næsten kun det på touch skærmen så det kunne være rart hvis man kunne det |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
1: Den skulle kunne lære koderne, hvis du har den oprindelige fjernbetjening til lærredet. Såfremt det er en IR fjernbetjening da.
2: Hvad mener du med at man ikke kan sætte aktiviteter til homescreen? Nu kan jeg ikke lige finde i tråden, hvilken model du helt præcis fandt frem til, men på min Harmony Ultimate er det da netop fra touchscreen ens aktiviteter vælges fra. |
|
![]() |
|
1. Jeg har fjernbetjeningen men ved ikke om det er ir. Når jeg prøver manuelt at Connect med hubben kan den ikke finde den.
2. Det er elite jeg har. Jeg mener at jeg altid skal trykke på knappen aktiviteter før jeg skal vælge en aktivitet. Det ville da være lettere at kunne vælge at aktiviteter altid er fremme på skærmen når man bruger det mest. Håber du forstår nu ![]() |
|
![]() |
|
Det lyder mærkeligt. På min Harmony Touch er aktiviteter på skærmen når den tages op.
Redigeret af Kampus - 07-Januar-2017 kl. 09:46 |
|
![]() |
|
Der er en indstilling der hedder startup screen, men der kan jeg kun vælge commands, Gestures og numbers.
|
|
![]() |
|
Og commands er ikke det samme som aktiviteter? Synes det lyder som en ubrugelig fj.btj.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Fik en harmony 950 i julegave og havde en hub i forvejen. Når parret sammen virker de som en Elite. Jeg kan ikke genkende det du beskriver, der må være tale om en konfigurationsfejl. Ligeså snart du laver aktiviteter enten fra harmony app'en på din smartphone eller harmony PC programmet så dukker de op på hjemmeskærmen efter du har synkroniseret. Du kan synkronisere enten fra app'en eller fjernbetjeningen. Er du sikker på din fjernbetjening er parret til din hub? Hvis du synkroniserer fjernbetjeningen med hub'en, foregår det uden problemer?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |