|
Harmony fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg tror i misforstår mig. Jeg har en masse aktiviteter jeg selv har lavet og de fungerer fint.
Hvis jeg tager den direkte fra lader så viser den aktiviteter på skærmen men efter jeg har valgt en aktivitet og så vil vælge en anden bagefter så viser den ikke mere aktiviteter og så er det jeg skal trykke på knappen aktiviteter inden jeg kan vælge en ny aktivitet. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja åbenbart
![]() Når jeg har en aktivitet kørende og vil ha en anden, sviper jeg til højre, og aktiviteter skærmen er fremme igen. |
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Ok, så forstår jeg dig nu. Det gør min også men har ikke undersøgt om der er en mulighed for at gøre det du ønsker.
Prøv at kigge i deres forum. Eller skriv til Logitech - de svarer gerne inden for et par dage. |
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
|
Ok. Det vil jeg prøve. Tak for hjælpen
|
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|
Når du har startet den pågældende aktivitet, bruger du så slet ikke touchskærmen til at betjene aktiviteten? For hvis du gør det er det jo "omvendt" pænt irriterende at remoten altid insisterer på, at starte en ny aktivitet istedet for at tilbyde betjening af den aktivitet du nu engang har startet. Som en anden skriver kan man swipe imod højre. Man kan også trykke der hvor der står Activities (selvom det ikke lige ligner en knap), men det er vist det du skriver at du gør. Er det ene "klik" virkelig til irritation? Mht den projektor remote, så burde du kunne lære koderne til Harmony. Hvad er det for en PJ? Så kan vi andre lige prøve at kigge efter den. Nogle gange kan der poppe forskellige (eller ingen) resultater op, hvis man skriver med eller uden bindestreg eller mellemrum, eller udelader det sidste bogstav (som noglegsng kan angive farven eller "regionen" for en enhed, men hvor det ikke har betydning for betjeningen. Ellers ring til supporten, hvis noget driller. Jeg tror Harmony har den mest kompetente og grundige support jeg har haft fat i. Og hvis du går den vej, så tror jeg næsten de sørger for at den er tilgængelig fremover. Mvh Michael Redigeret af Maggerholm - 07-Januar-2017 kl. 12:51 |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
|
Nej det er yderst sjældent jeg bruger andet end aktiviteter på touch skærmen. Jeg kan godt se hvis jeg brugte den meget så ville det være irriterende at den så stod på aktiviteter i hele tiden. Jeg tænker bare at det er underligt at man ikke har muligheden for at bestemme det når man næsten kan alle andre ting med den. Det er i småtingsafdelingen så det er ikke noget der ødelægger min oplevelse med den. Lærred hedder platinum home cinema projector screen. Den er købt hos en forhandler Ebay. Jeg synes jeg har prøvet at søge på flere forskellige måder uden held. Kan support hjælpe når jeg ikke kan Connect manuelt. Det er vel det de vil sige jeg skal gøre |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Men hvorfor starte en ny aktiviet, når der er en igang? Du ser f.eks. Film, og har fået tændt skærm, reciever og afspiller med ét tryk. Skal indrømme jeg også bruger min afspillers remote på det tidspunkt alt er tændt.
Når filmen er færdig, vil jeg høre musik. Tar skiven ud, og sviper skærmen på Harmony Touch, trykker på musik. Og nu slukker skærmen, recieveren skifter input, og BD afspilker slukker, og CD afspiller er klar. |
||
![]() |
||
|
Du starter da også en ny aktivitet ved at trykke på musik |
||
![]() |
||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
|
Jeg synes nu det er logisk nok at man efter at have valgt en aktivitet, så er touchscreen'en fokuseret på kommandoer i netop denne aktivitet. Og så kan man trykke på home knappen eller swipe engang for at få aktivitets valgmulighederne.
Omkring betjening af lærredet så kører dette formentlig RF på en frekvens som Logitech'en ikke supporterer. Det gør mit lærred ihvertfald.
|
||
![]() |
||
|
Ja, men så længe aktiviteten SE FILM kører, er det muligheden for at styre afspiller der er brug for. Jeg skal foretage en handling med skærmen, eller trykke på OFF knappen, hvis jeg vil afbryde igangværende aktivitet. Forstår du hvor jeg vil hen? |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|
Så bruger du din Harmony forkert. ![]() Nej pjat. Ja der er mange muligheder, men de er allesammen knyttet til "nu er du igang med denne aktivitet, hvad vil du kunne gøre på skærmen". Der er commands (egne navngivne knapper), der er gestures (hvor man kan swipe, tappe mm for at pause, spole mm, ikke ret brugbart i min optik) eller Numbers (hvis det giver mening for aktiviteten, oplagt til Se TV aktiviteter, hvor man bruger tallene til at vælge en specifik kanal eller til tekst-tv, hvis man bruger det). Men der skal altså et enkelt tryk eller swipe til før du kan vælge at skifte aktivitet. Og ja, jeg fik skrevet PJ, istedet for lærred. Denne bruger nok RF, da IR kræver "Line of sight". Måske supporten kan hjælpe med at opsnuse om Harmony understøtter frekvensen, og så kan de nok også tilføje den for dig. Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
|
jeg bruger slet ikke touch skærmen til at styre commands og de ting.
jeg har sat min elite fjernbetjening op sådan at jeg kun bruger de fysiske knapper ved hver min aktivitet. håber i forstår hvad jeg mener
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |