|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
||
Dit behov kan Imon/Harmony softwaren overhovedet ikke dække. Til hans behov er Imon/Harmony softwaren vist rigeligt. |
|||
Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Du har sikkert ret... ![]() |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
||
Hverken Harmony eller Imon remote har en dedikeret knap til teksttv, så jeg har valgt at app.launcher skal bruges til det, da jeg ikke brugte den i forvejen. Du kan vælge hvilken som helst tast du synes til dette. Så i Harmony sætter jeg dette: Det giver min en 'knap' i displayet med teksten Tekst TV, og som sender en IR kommando svarende til AppLauncer knappen. Og så sætter du imon manager op til at sende dit O til mediaportal når den modtager en AppLauncer kommando. Husk at ShortCutter normalt brugere CTRL+SHIFT på de bogstaver du vælger der, hvis du ikke har bevist fravalgt dette.
Faktisk er der intet anderledes i dette end da du mappede alle dine andre harmony taster med imon. Så vis du forstod ideen i det er ovenstående en nem sag. Redigeret af Hodor - 12-Februar-2009 kl. 22:29 |
|||
Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
|
|||
![]() |
|||
maximus81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
||
Tak for det.. Kunne heller ikke passe det skulle være så svært. Harmony og Imon softwaren er ellers utrolig nemt og overskueligt. Jeg har fravalgt CTRL+SHIFT så det skulle være lige til. Patriarken: Tak for hjælpen med den grønne bjælke, jeg var ved at være skaldet af den ondsvage bjælke. Tak for al den hjælp jeg har fået af jer indtil videre.. Uden jer havde jeg opgivet mit mediacenter for længst. Nu er den endelig snart helt perfekt |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |