recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony genveje
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony genveje

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hodor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af Hodor Hodor skrev:

Du har alt hvad du skal bruge i Harmony og imon allerede.. resten er bare for at komplicere tingene IMO.

Først bestem dig for hvilken Imon remote taste der skal udløse dit O. Map den tast ind på din Harmony via logitechs software. Derefter sæt imon manager til at sende et O når pågældende taste trykkes til MP.

Mission accompliced.

IMO er Girder til langt mere egnet til kompliceret ting end et simplet O

Måske...Nyder dog at kunne loade min GML som jeg har opdateret igennem mange år efterhånden, fx efter en genistallation.....Virker til hele mit system, software uafhængig.... Kan koble touchscreens og Smartphones på, såvel som andre computere på netværk...Avanceret? tjae...Fleksibelt? Tror ikke der findes et bedre alternativ...

Dit behov kan Imon/Harmony softwaren overhovedet ikke dække. Til hans behov er Imon/Harmony softwaren vist rigeligt.

Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 21:30

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Du har alt hvad du skal bruge i Harmony og imon allerede.. resten er bare for at komplicere tingene IMO.

Først bestem dig for hvilken Imon remote taste der skal udløse dit O. Map den tast ind på din Harmony via logitechs software. Derefter sæt imon manager til at sende et O når pågældende taste trykkes til MP.

Mission accompliced.

IMO er Girder til langt mere egnet til kompliceret ting end et simplet O

Måske...Nyder dog at kunne loade min GML som jeg har opdateret igennem mange år efterhånden, fx efter en genistallation.....Virker til hele mit system, software uafhængig.... Kan koble touchscreens og Smartphones på, såvel som andre computere på netværk...Avanceret? tjae...Fleksibelt? Tror ikke der findes et bedre alternativ...

Dit behov kan Imon/Harmony softwaren overhovedet ikke dække. Til hans behov er Imon/Harmony softwaren vist rigeligt.

Du har sikkert ret...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Hodor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 22:20

Hverken Harmony eller Imon remote har en dedikeret knap til teksttv, så jeg har valgt at app.launcher skal bruges til det, da jeg ikke brugte den i forvejen. Du kan vælge hvilken som helst tast du synes til dette.

Så i Harmony sætter jeg dette:

Det giver min en 'knap' i displayet med teksten Tekst TV, og som sender en IR kommando svarende til AppLauncer knappen.

Og så sætter du imon manager op til at sende dit O til mediaportal når den modtager en AppLauncer kommando.

Husk at ShortCutter normalt brugere CTRL+SHIFT på de bogstaver du vælger der, hvis du ikke har bevist fravalgt dette.

Faktisk er der intet anderledes i dette end da du mappede alle dine andre harmony taster med imon. Så vis du forstod ideen i det er ovenstående en nem sag.

Redigeret af Hodor - 12-Februar-2009 kl. 22:29
Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
Til top
maximus81 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2008
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 15:53

Tak for det..

Kunne heller ikke passe det skulle være så svært. Harmony og Imon softwaren er ellers utrolig nemt og overskueligt.

Jeg har fravalgt CTRL+SHIFT så det skulle være lige til.

Patriarken: Tak for hjælpen med den grønne bjælke, jeg var ved at være skaldet af den ondsvage bjælke.

Tak for al den hjælp jeg har fået af jer indtil videre.. Uden jer havde jeg opgivet mit mediacenter for længst. Nu er den endelig snart helt perfekt 

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu