recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony Hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony Hub

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony Hub
    Sendt: 12-Februar-2019 kl. 14:42
Jeh har en Harmony Hub som mister wifi forbindelsen af og til. Det er rimelig irriterende. Desuden har jeg også en Harmony One som virker upåklageligt og disse funktioner er overført til Hubén. Har haft en del korresondance med Logitech men de kan ikke løse problemet, har ellers været rimelig tilfreds med support tidligere. Er der måske et klogt hoved der har et forslag
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 19:36
Flyt den nærmere din router.   Eller lav et ap tæt ved
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 20:06
jeg har et meshsystem og måler op med 118mbps og ned 118 så det burde ikke være det. alt andet i huset virker upåklageligt. der er 7 meter imellem router og hub og der er frit udsyn.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 20:23
slå dit mesh system fra. Hvis du stadig mister wifi til Harmony hub, så er det sandsynligvis et hub problem. Er det stabilt, så ligger fejlen nok i dit mesh system.

Din hub kører sandsynligvis 2.4GHz, så du har ikke 110 op og ned. Men det er næppe det som er problemet.
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 21:33
jeg tror selv det er et hub problem men den er nyligt indkøbt for ca. 3 uger siden. Havde en hub tidligere der kørte perfekt i flre år men begyndte så at fejle, og hvis jeg slår mit meshsystem fra har jeg jo ikke noget wifi. ( Linksys ac4400) 2 stk. der begge virker som router. såå
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2019 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af lydemann lydemann skrev:

jeg tror selv det er et hub problem men den er nyligt indkøbt for ca. 3 uger siden. Havde en hub tidligere der kørte perfekt i flre år men begyndte så at fejle...


Det logiske ville være at kigge på hvad de to hubs har tilfælles. Og det vil umiddelbart være dit netværk.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu