|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() Sendt: 05-November-2009 kl. 15:39 |
Jeg overvejer at købe en multi fjernbetjening og har kig på enten Logitechs model 555 eller Harmony One. Jeg har flg. produkter som den gerne skal understøtte:
Panasonic PX80 TV Sony DVD HX870 HD optager Triax 409VA tuner/modtager m. ext. Verbatim HD Logitech S5500 Surround sæt Sony PS3, som jeg mener at have læst de ikke understøtter? Kan de alle styres fra de to overnævnte fjernbetjeninger og især Triax'en så jeg kan kode timer optagelser ind med den? Prisen er ligemeget, så hvis 555 ikke kan klare det og Harmony One kan, ja så skal det selvfølgelig være den, men hvis 555'eren kan klare det er der jo ingen grund til at købe "one" for blot at få f.eks trykfølsom skærm og hvad den elelrs kan. mvh Jørn |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Hej Jørn.
En 555 kan nok godt klar det. Men en ONE er bare lige det bedre og feder
![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
jeg bruger en USB IrDa adapter til PS3, det fungerer helt fint, for de 109kr jeg betalte for nogle år siden..men den PS3 adapter til BT er nok også fin nok, så kan du slukke remote på en knap.
og min usb adapter er i One databasen, så det fungerer også med den.
Redigeret af pendec - 05-November-2009 kl. 17:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |