|
Harmony One og ir receiver hvilken? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
rexuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2007 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmm.. var måske lidt hurtig.. Kan få den til at virke med vække og slukke i slumre. Men kan så ikke bladre i xbmc med den :S - Ja pt. det eneste den kan er at tænde og slukke :S Hvordan har du sat din op? Min bliver fundet som en Terratec Cinergy 1200C men denne kan jeg sgu ikke rigtig få til at virke med XBMC. Er lige nu ved at tvinge kommandor igennem.
|
||
![]() |
||
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
|
Installer deres Remote Control Editor:
32bit: 64bit: Deres software stinker IMO, men det kan oversætte til tastetryk.
|
||
![]() |
||
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
|
Undskyld jeg blander mig...:-)
Men jeg har et meget tæt relateret problem..... Jeg har købt et par MCE remotes på eBay, og efter jeg fik dem hjem, er jeg ret sikker på at den ene af pakkerne blev afprøvet uden problemer, på en Win7 maskine. Men nu idag, skal jeg til at have det ordentlig op og køre og så kan jeg ikke få nogle af fjernbetjeningerne til at virke??....... Jeg er ret sikker på at det er IR receiveren den er gal med - Windows ser ud til at installere receiveren forkert "Sammensat enhed". Hvor jeg mener den skal installeres som ehome receiver??.... Hvad kan jeg gøre for at få receiveren installeret korrekt??
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Nu er jeg ikke lige i nærheden af min HTPC, men er jeg er nysgerrig efter hvad det er for noget SW. Er det en editor til en MCE remote?
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
|
Det ved jeg faktisk ikke. Hvis fjernkontrollen kan betegnes som en MCE remote, så ja! Softwaren gør det muligt at mappe hver enkelt knap til det man nu ønsker. Forøvrigt, når man bruger den originale Terratec remote, så fungerer piletaster ikke ret godt. I softwaren er der default sat op til at Repeate, så når man trykker på en piletast så hamrer den bare derudaf en 10-15 gange. Slår man det fra, så virker det ikke når man holder piletaster nede. Jeg tror simpelthen ikke at remoten kan genudsende piletast når man holder knappen nede. Måske kan Harmony?
|
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
|
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
|
Ja det kan den sagtens. Indmaden er identisk med den originale fra Microsoft. Denne er HP branded og er, fysisk inklusiv alt, en del mindre end den originale Microsoft Brand. Den modtager i øvrigt særdeles fremragende.... Den fåes både med og uden Microsoft Fjernbetjeningen. Vær opmærksom på de små forskelle der er på de forskellige produkter i denne ebay store. Recievermæssigt skal du gå efter de HP brandede og skal du have fjernbetjeningen med så kig nøje efter de modeller der har Teletext knapper og andre EU specifikke knapper. Omtalte er det bedste køb. Indeholder alt undtaget en dedikeret OFF button til TV, som var at finde på den originale Version 2 EU model i fordums tid. Redigeret af Patriarken - 14-December-2011 kl. 13:16 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
|
Prøver at bestille sådan et par stykker. Ved i hvad beløbsgrænsen er for at slippe gennem uden toldafgift?
|
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
80kr
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
sarge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
|
hey
jeg har en af de originale remotes som blev solgt bundlet med en xp mce edition i 2005, den er ved at være lidt træt efter et par gang på gulvet, men det har vist også tjent mig godt i sin tid. jeg vil enlig gerne have en magen til, men det kan jeg ikke finde! min har 2 tænd/sluk knapper, en til tv og en til htpc'en. dem som er på f.eks. ebay er kun med én tænd/sluk knap. jeg læste i denne tråd at man kan få nogle blasters, hvordan fungere det? kan det sættes op at tænde/slukke mit tv og styre lydniveauet på forstækker som lyden kører igennem? pft. christian |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
|
Et alternativ er at anvende logtitech harmomy remotes.
Her kan man sætte funktioner op, som f.eks. at se TV.
Dvs. man kan specificere hvilke enheder, der skal anvendes i en funktion, og de kan automatisk blive tændt/ styret også.
MCE mediacenter er en device man kan udvælge og kan simlulere den orgionale mce-remote...
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |