recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One og Panasonic TV kanalskift?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony One og Panasonic TV kanalskift?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 19:12

Oprindeligt skrevet af C K N C K N skrev:

Fjernbetjeningen sender signal, men powerdioden blinker bare kortvarigt og fortsætter så med at være rød... 

Det signal der sendes er for kortvarigt, der skal sendes  et sted mellem 1,5-2 sekunder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Fjernbetjeningen sender signal, men powerdioden blinker bare kortvarigt og fortsætter så med at være rød... 

Det signal der sendes er for kortvarigt, der skal sendes  et sted mellem 1,5-2 sekunder.

Ja, det kan jeg også konkludere, men der er bare ikke blevet ændret på Reaktionstiderne i fjernbetjeningen:
Opvarmningstid: 5000 ms
Kommandointerval: 100 ms
Latenstid: 800 ms
Signalblokering: 500 ms

Disse tider virker inden jeg laver den anden ændring...
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 445
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 19:29
Har også et panasonic TV og en harmony one fjernbetjening, for at tænde TVét med denne var jeg nødt til manuelt at overføre PowerOn commandoen fra den originale fjernbetjening ved at holde knappen inde lige netop så lang tid at harmony softwaren IKKE melder overføringsfejl...det tog mig ca. 30 forsøg før det lykkes...
Til top
baff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 21:04
Bare kontakt Logitech support og fortæl dem, at du har et Panasonic TV, så enabler de en ekstra feature I dit Harmony program, så du kan lave længere signaltid.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2010 kl. 10:52

OK... Nyt problem: Nu vil TV'et ikke tænde mere... Fjernbetjeningen sender signal, men powerdioden blinker bare kortvarigt og fortsætter så med at være rød... Har rodet med det i 1½ time nu, og kan ikke finde ud af hvad jeg laver galt... Har prøvet at slette tv'et i fjernbetjeningen og starte helt forfra med at konfigure det, og så virker det igen, men så snart jeg laver overstående ændring vil tv'et ikke tænde mere... Ved ikke om der går noget galt processen inden jeg kommer frem til Hvordan vælger du kanal med den originale fjernbetjening, den spørger om en masse andre ting inden og er bange for at der går noget galt der?

Indstillinger for komponent / Konfigurer denne komponent igen / Denne komponent skal slukkes når den ikke bruges / Der er forskellige knapper til at tænde og slukke med / 

Der svarer jeg: Jeg har ikke den originale fjernbetjening, men jeg ved hvilken knap der bruges.
PowerOn (Tænd) Varighed i millisekunder: 2000

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu