Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
|
Emne: Harmony One og Sagem 60 Sendt: 28-April-2008 kl. 20:53 |
Jeg synes min Harmony One er meget langsom til at tænde min Selector (Sagem 60). Selvom fjernbetjeningen er sat op til tænde Selectoren først, så når min fladskærm at tænde og vælge den analog tuner (pga. manglende input på input 1), før Selectoren overhoved begynder at tænde. Jeg har forsøgt, at indstillig mig ud af det, men intet virker.
Har i samme problem?
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
 |
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1048
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 02:42 |
Jeg må sige, at jeg synes at have samme problem - jeg har dog ikke prøvet at fixe det endnu. Generelt i de activities, hvor den viser hvad der skal tændes, synes jeg godt man selv kunne have mere indflydelse på hvad der sker. Jeg synes ikke man selv kan lave en manuel liste fra a til z...
Men jo jeg ser en del af "YouSee" logoet før der er tv. Har dog ikke følt det har været et kæmpe problem indtil nu.
Redigeret af Pade2204 - 29-April-2008 kl. 02:43
|
 |
Freddy
Bruger
Oprettet: 01-November-2005
Point: 181
|
Sendt: 30-April-2008 kl. 13:21 |
Jeg har selv samme setup, og har altid haft problemer med at Sagem'en er lang tid om at starte op. Så lang tid, at jeg har valgt at have den tændt 24/7. Omvejen kan være at sætte en forsinkelse på TV'et - man vil altid få en sen opstart.
/ F
|
 |
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
|
Sendt: 30-April-2008 kl. 19:29 |
Jeg synes ikke det er et kæmpe problem og boksen bliver snart skiftet ud (med YouSee HDD), så jeg overlever. Håbede der var en hurtig løsning gennem noget opsætning, men det tyder ikke rigtig på det.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
 |
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1048
|
Sendt: 30-April-2008 kl. 19:47 |
Jeg ser nu altså også frem til den nye box med harddisk, selvom kommentarerne til den anden hd box ikke har været alt for positive. SÅ må vi da håbe den har fået lidt af opdateringer med sig som allerede er kommet. :-)
|
 |
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 30-April-2008 kl. 20:12 |
Pade2204 skrev:
Jeg ser nu altså også frem til den nye box med harddisk, selvom kommentarerne til den anden hd box ikke har været alt for positive. SÅ må vi da håbe den har fået lidt af opdateringer med sig som allerede er kommet. :-) |
Gik også og ventede spændt på,om den nye box kom før EM i bold . Og pludselig finder jeg ud af,at Yousee slet ikke sender EM i HD, CHOKERENDE !
Man kan sgu da ikke bruge stinkende ligegyldigheder, som Formel1 og Amerikansk rugby,som affyringsrampe for HDTV . . 
Altså beholder jeg foreløbig Sagem60 på ubestemt tid - langsom på Harmony eller ej ! ! !
|
 |
SandSand
Guld medlem
Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Point: 525
|
Sendt: 30-April-2008 kl. 20:13 |
Slukker og tænder folk generelt deres selectore / HD bokse hver dag? Det har jeg aldrig gjort, den kører 24/7 Ville da have fået lange boller af al den ventetid hver gang man skal vente på den starter op :)
|
 |