recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony one og Yousees nye hd-boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony one og Yousees nye hd-boks

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tobber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony one og Yousees nye hd-boks
    Sendt: 20-Marts-2008 kl. 12:05

Jeg har netop købt fjernbetjeningen Harmony One fra Logitech, og jeg har ikke kunnet finde min nye hd-boks fra Yousee: SMT-H310 i databasen. Jeg kunne kun finde harddiskoptagere under modelnummeret: SMT-H3106.

Hvis jeg istedet skriver SMT-H3136, så kommer der en bredbåndsboks til syne. og den fungerer udmærket med Harmony One.

Jeg bruger kun boksen til at tænde/slukke og skifte kanaler, og menuen, så jeg ved ikke om det faktik er SMT-H3106 der er tale om.

Til top
Tobber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2008 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Tobber Tobber skrev:

Jeg har netop købt fjernbetjeningen Harmony One fra Logitech, og jeg har ikke kunnet finde min nye hd-boks fra Yousee: SMT-H3106 i databasen. Jeg kunne kun finde harddiskoptagere under modelnummeret: SMT-H3106.

Hvis jeg istedet skriver SMT-H3136, så kommer der en bredbåndsboks til syne. og den fungerer udmærket med Harmony One.

Jeg bruger kun boksen til at tænde/slukke og skifte kanaler, og menuen, så jeg ved ikke om det faktik er SMT-H3106 der er tale om.

Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2008 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af Tobber Tobber skrev:

Jeg har netop købt fjernbetjeningen Harmony One fra Logitech, og jeg har ikke kunnet finde min nye hd-boks fra Yousee: SMT-H310 i databasen. Jeg kunne kun finde harddiskoptagere under modelnummeret: SMT-H3106.

Hvis jeg istedet skriver SMT-H3136, så kommer der en bredbåndsboks til syne. og den fungerer udmærket med Harmony One.

Jeg bruger kun boksen til at tænde/slukke og skifte kanaler, og menuen, så jeg ved ikke om det faktik er SMT-H3106 der er tale om.

Hej

Du skal bruge Samsung SMT-H3106 så virker alle knapperne.

Hilsen Jimmi

Til top
Tobber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2008 kl. 18:07

Hej

Når jeg søger på Samsung SMT-H3106 så er der kun en harddiskoptager. Jeg kan ikke få digitalmodtageren frem.

mvh Torben 

Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2008 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Tobber Tobber skrev:

Hej

Når jeg søger på Samsung SMT-H3106 så er der kun en harddiskoptager. Jeg kan ikke få digitalmodtageren frem.

mvh Torben 

Det er den jeg bruger, den virker perfekt.

Hilsen Jimmi

Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2008 kl. 12:57
Kanon... har lige fået den nye boks, og opdaeret min marmony 525, på samme måde og det virker....;)
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
ldamkjar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 09:21
Hej

Jeg har netop købt en Harmony one og har også en samsung box fra Yousee, men jeg har ikke umiddelbart kunnet få det til at virke. Jeg har i forvejen et komplet Panasonic udstyr (tv, hd-rec og receiver) som alt fungerer med en fjernbetjening men Yousee boksen kan ikke styres - derfor købte jeg H1. Efter første konfigurationsrunde har jeg end ikke en "se tv" på fjernbetjeningen men har nu set at den kan tilføjes manuelt men ikke prøvet det endnu. Jeg undrer mig oss over at jeg nu ikke engang kan få det øvrige til at virke ordentligt. Når jeg vil se en optagelse fra hd-rec viser den en tilfældig og jeg ANER ikke hvordan jeg kommer ud og vælger en. På den originale trykker man bare på en knap og vupti. De indgange jeg skal vælge under aktivitetsopsætning passser heller ikke sammen med det udtyr jeg har??? Er der nogen der kan hjælpe eller må jeg knokle og så ellers kontakt Logitech. Efter at have læst herinde troede jeg det ville gå som en leg ... men  Lars
Til top
Tobber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 17:33
Har du ikke kunnet finde dine apprater på Logitechs hjemmeside?
Til top
ldamkjar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af ldamkjar ldamkjar skrev:

Hej

Jeg har netop k�bt en Harmony one og har ogs� en samsung box fra Yousee, men jeg har ikke umiddelbart kunnet f� det til at virke. Jeg har i forvejen et komplet Panasonic udstyr (tv, hd-rec og receiver) som alt fungerer med en fjernbetjening men Yousee boksen kan ikke styres - derfor k�bte jeg H1. Efter f�rste konfigurationsrunde har jeg end ikke en "se tv" p� fjernbetjeningen men har nu set at den kan tilf�jes manuelt men ikke pr�vet det endnu. Jeg undrer mig oss over at jeg nu ikke engang kan f� det �vrige til at virke ordentligt. N�r jeg vil se en optagelse fra hd-rec viser den en tilf�ldig og jeg ANER ikke hvordan jeg kommer ud og v�lger en. P� den originale trykker man bare p� en knap og vupti. De indgange jeg skal v�lge under aktivitetsops�tning passser heller ikke sammen med det udtyr jeg har??? Er der nogen der kan hj�lpe eller m� jeg knokle og s� ellers kontakt Logitech. Efter at have l�st herinde troede jeg det ville g� som en leg ... men  Lars
Til top
ldamkjar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Tobber Tobber skrev:

Har du ikke kunnet finde dine apprater på Logitechs hjemmeside?


Jo - jeg har fundet dem alle men det virkede bare ikke. Nu har jeg lige brugt 2 timer på det igen og nu virker se tv og hør radio - tror jeg :-) Men det er bare ikke gået nær så nemt som jeg havde fornemmelsen af efter at ha set her

Lars
Til top
9900Nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 10:57
har selv Harmony One & Samsung HD box, alt virker perfekt. Eneste minus er power on & power off, her skal jeg bruge "help" knappen for at det virker. har søgt efter løsning på problemet, men har ikke fundet noget. Er der nogen der har et forslag ?
Til top
ldamkjar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 11:02
Hej

Nu har jeg forsøgt helt forfra. Jeg får stadigvæk ikke "Se tv" som standard aktivitet men har så gjort det manuelt efterfølgende. Nu har jeg to problemer tilbage med de 2 aktiviteter jeg har oprettet - de mest brugte.

"Se tv"  - alt virker når jeg tænder - OGSÅ tænd af box - perfekkt. MEN ... når jeg slukker tænder receiveren igen efter at alt er slukket

"Hør radio" - Receiveren tænder men stiller sig IKKE på tuner

Begge dele forsøges afhjulpet ved at trykke hjælp - jeg bliver så guidet igenenem hvad jeg skal gøre - men det er ikke noget den husker - samme problem næste gang.

Nogen der ved hvad man kan gøre? Er der ikke et sted hvor man kan gå ind og se de enkelte aktiviteter i DETALJER - alle kommandoer?

Mvh. Lars
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu