recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One og Zaptor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony One og Zaptor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bekker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One og Zaptor
    Sendt: 24-November-2009 kl. 23:13
Hejsa,

Min Harmony One virker alt i alt rigtig godt, men på Zaptor er der en ret træls forsinkelse. Trykker jeg flere gange hurtigt efter hinanden på fjernbetjeningen, sendes der en kommando, en pause på ½ sekund, næste kommando, pause i et ½ sekund osv osv.

Hvordan kommer man ud over det lille problem? Den gør det ved alt mit udstyr, men det er mest mærkbart på Zaptor når man f.eks scroller i favorit/kanallisten.

Til top
micjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-September-2009
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 21:50
Har du prøvet at se under tidsindstillinger i dit Harmony Software?
Til top
Goant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2009
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 11:28
Jeg lytter lige med her... har akkurat samme problem.

Jeg har prøvet at ændre på reaktionshastigheden, men det er en meget fin balance, for hvis man sætter den for hurtigt, reagerer Zaptor'en ikke.. og der skal ikke meget forsinkelse på, før det er møg irriterende.

Eventuelt nogen, der har nogle værdier på tidsindstillingerne, som der virker super godt?
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2009
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 13:59
Har i fået løst jeres problem? Er nemlig også på vej ud for at købe en harmony ? og har også en zaptor som der bliver zappet flittigt på og info knappen bliver også brugt meget, så det skulle meget gerne virke lige så godt på harmonyen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu