|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
GC_DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 26-December-2008 kl. 00:09 |
|
Hej Var så heldig af få en Harmony one i julegave. Men har problemer med at få den til at "snakke" sammen med softwaren. Når jeg kommer til punktet forbindelse tjekkes får jeg en besked "Slut fjernbetjeningen til usb-porten, eller tryk på en knap på den for at aktivere den". På displayet kan jeg se der er et grønt flueben at den er tilsluttet. Har prøvet flere usb porte og på 2 forskellige pcer. Får samme besked som i denne her tråd http://forums.logitech.com/logitech/board/message?board.id=g eneral_remotes&thread.id=19858 Redigeret af GC_DK - 26-December-2008 kl. 01:00 |
||
Med venlig hilsen
GC |
||
![]() |
||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Jeg prøvede det samme første gang. Mit problem var, at jeg ikke havde skubbet usb-kablet helt ind.
|
||
![]() |
||
GC_DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Har tjekket at kablet er ordentligt skubbet ind. Får da også et grønt flueben på remoten. Kan man se nogle steder på pcen om den har fundet remoten |
||
Med venlig hilsen
GC |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Fik ringet til support her sidst på eftermiddagen, de mente der var noget galt med remoten så skal ind have have den byttet i morgen.
|
||
Med venlig hilsen
GC |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |