recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony one skal altid lige på help før det virker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony one skal altid lige på help før det virker

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Hvad? Det giver da ingen mening at man skal bruge pilene i stedet for de dedikerede knapper... Det kan man forhåbentlig gøre noget ved.

Du kan jo altid programmere enkelte knapper om manuelt.
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2007
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 12:29
Alt hvad den originale YouSee fjernbetjening kan styre HD-boksen med kan indkodes manuelt i Harmony One og det kræver ikke en masse tid at foretage dette. Indenfor en lille times tid med finpudsning mv. - så vidt jeg husker det.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af VC10 VC10 skrev:

Benyt kodesættet til Samsung SMT-7020S i stedet for og indkod manuelt alle knapper fra YouSee fjernbetjeningen til Harmony One. Så kommer det til at fungere perfekt, og der er ikke længere problemer med retningsfølsomheden Wink
Nu har jeg fundet den pågældende Samsung SMT-7020S, tilføjet den, og manuelt overført alle funktioner (hvilket ikke var let da det var meget svært for min Harmony at registrere signalet fra min Samsung 3126 fjernbetjening (er der andre der har haft samme problem?), og nu kan jeg tænde og slukke for boksen,uden at pege direkte på denWink, men alle de andre funktioner virker overhovedet ikke....Cry
Er der nogle der har prøvet dette også ?
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Nu har jeg fundet den pågældende Samsung SMT-7020S, tilføjet den, og manuelt overført alle funktioner (hvilket ikke var let da det var meget svært for min Harmony at registrere signalet fra min Samsung 3126 fjernbetjening (er der andre der har haft samme problem?), og nu kan jeg tænde og slukke for boksen,uden at pege direkte på denWink, men alle de andre funktioner virker overhovedet ikke....Cry

Jeg har selv brugt den smt-7020s, hvilken andre funktioner virker ikke ??
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2011 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af bulk bulk skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg har selv brugt den smt-7020s, hvilken andre funktioner virker ikke ??
Der er faktisk ikke andet end tænd og sluk der virker,men de er så til gengæld ikke pege-afhængige mereWink 
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu