Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
VC10
Bruger
Oprettet: 10-Marts-2007
Status: Offline
Point: 195
|
Sendt: 04-April-2010 kl. 20:22 |
Har du prøvet at overføre PowerToggle(Tænd/sluk) kommandoen igen fra den originale fjernbetjening?
Exit(Afslut) kommandoen er nævnt under de valgfrie kommandoer. Skal så overføres fra den originale fjernbetjening, og det skulle virke.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
qpad
Guld medlem
Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 729
|
Sendt: 05-April-2010 kl. 15:42 |
Tak ! nu virker det hele som det skal, mangler bare lige at justere tiden mellem ir signaler.
Det er super lækkert at kunne pege remoten i hvilken som helst retning modsat før hvor man skulle sidde lige overfor boxen og pege direkte på den.
Logitech burde altså kunne overskue at lave det !
|
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 18:41 |
Ævvv jeg røg også på den med 3126 men jeres gode råd ser ud til at virke med 7020 profilen.
Dog skal der arbejdes lidt med den
|
hansie
Guld medlem
|
Sendt: 10-April-2010 kl. 18:57 |
VC10 skrev:
Jeg har finjusteret indstillingerne, så favoritkanalerne nu skifter hurtigere. Alle de originale kommandorer inkl. zoom, arkiv virker upåklageligt, og boksen opfanger signalerne prompte uanset om Harmony remoten peger til siden, bagud, op i loftet eller ned i gulvet. Det er herligt! Det virker lige så godt, som med de øvrige apparater Harmony'en styrer. |
Hvad har du justeret for at favorit kanalerne skifter hurtigere ???
Redigeret af hansie - 10-April-2010 kl. 19:49
|
VC10
Bruger
Oprettet: 10-Marts-2007
Point: 195
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 12:00 |
Du skal for komponenten HDD-optager under indstillinger gennemgå 'Avanceret konfiguration af denne komponent'. Når du kommer til skærmvinduet 'Hvordan vælger du kanal med den originale fjernbetjening?' ændres SMT-7020S standardindstillingen 'Tre tal' til 'Kun tal'. Opdatér herefter Harmony og nu skifter favoritkanalerne hurtigere.
|
hansie
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 12:31 |
Tak for rådet det må afprøves
|
hansie
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 16:24 |
Lækkert nu virker den som forventet.
Har brugt lidt tid men det betaler sig. Bare trist at Logitech ikke havde en god profil til 3126 modellen
|
Rtorp
Bruger
Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Point: 186
|
Sendt: 25-Maj-2010 kl. 21:37 |
Jeg benytter også den alternative profil, SMT-7020s. Jeg kan dog ikke få "Skip frem/tilbage" og optage knappen fra den originale fjernbetjening til at virke. Har prøvet at overføre dem manuelt. Jeg har Harmony 525. Er der nogen der kan få dem til at virke?
|
hansie
Guld medlem
|
Sendt: 25-Maj-2010 kl. 22:00 |
jeg har overført de kommandoer manuelt min min one uden problemer
|
HonkyHonk
Bruger
Oprettet: 02-Juni-2005
Sted: Grindsted, DK
Point: 99
|
Sendt: 26-Maj-2010 kl. 09:18 |
Rtorp skrev:
Jeg benytter også den alternative profil, SMT-7020s. Jeg kan dog ikke få "Skip frem/tilbage" og optage knappen fra den originale fjernbetjening til at virke. Har prøvet at overføre dem manuelt. Jeg har Harmony 525. Er der nogen der kan få dem til at virke? |
Prøv igen. Jeg har også måttet overføre nogle af kommandoerne til min Harmony One flere gange, inden de kom til at fungere korrekt.
Sikkert en software glitch :)
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion
|
Rtorp
Bruger
Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Point: 186
|
Sendt: 26-Maj-2010 kl. 21:32 |
Jeg prøvede igen. Slettede først komponenten smt-7020 og installerede den igen. Gys. Den reagerer overhovedet ikke. Logitech må have ændret koderne. Prøvede flere gange. Samme resultat. Jeg har af nød, installeret smt-3126 komponenten. Den virker, men kræver at man peger direkte mod boxen. ØV.
|
aand
Ny bruger
Oprettet: 03-Februar-2010
Point: 5
|
Sendt: 26-Maj-2010 kl. 22:24 |
Fedt at høre det har virket for så mange!
@rtorp: Argh, ikke fedt. Har du sikret dig at boksen er i STB-tilstand når du tester 7020-profilen (tryk på STB-knappen på den originale fjernbetjening)? Hvis den ikke er, vil den - så vidt jeg husker - slet ikke reagere. Ved ikke om det hjælper, men måske et forsøg værd.
|