|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 12-September-2008 kl. 17:34 |
Hej jeg har selv ledt efter en løsning så jeg kan bruge min harmony remote til at styre min ps3.
jeg har søgt rundt om på nettet og undet 3 forskellige nu.. jeg vil bare dele linkene med jer andre vis nogen skulle være intresseret. produkt 1 produkt 2 produkt 3 Vis der er nogen andre der finder noget ligende så vær meget velkommen til at sende mig en pm så jeg kan opdatere denne besked, eller bare skrive det i comment. |
|
![]() |
|
bambi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg har selv tidligere kigget på disse tre omformere fra infrarød til Bluetooth, men hvad koster det at få sådan en til Danmark? Den billigste til $55 kan vel næsten blive dobbelt så dyr når der lægges forsendelse og told oven i? |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
jeg tror ikke forsendelsen er ret dyr, jeg har mange gange fået sendt ting fra usa for 20-50 kr..
MEn vis den bliver taget i tolden ja så kan det blive noget dyrer... Men dette er jo også en dyr løsning for noget der egentlig burde være meget simpelt, men jeg vil nu gerne betale prisen da jeg bruger min ps3 som blu-ray afspiller så meget som jeg gør. |
|
![]() |
|
bambi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hvilket at de tre produkter ville være dit valg? Og hvorfor? |
|
![]() |
|
Baronen3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Godt at se, at der er flere i samme situation, som min selv. Har netop bestilt en Harmony One, og har også planer om at få den til at kontrollere min PS3. Jeg var ikke klar over at der var tre produkter på markedet. Jeg havde kun set IR2BT enheden. Jeg har forgæves søgt efter en forhandler tættere på Danmark, men desværre uden held. Det ville være rart at være sikker på at undgå told og moms ved forsendelse fra USA. Jeg kommer først hjem og får sat min Harmony remote op, om en uges tid, og så går der nok en uges tid mere inden jeg er træt af at have PS3 remoten liggende og jeg må bide i det sure æble og bestille en IR-> Bluetooth fra USA. Hvis der er nogle som ligger inde med erfaringer fra de forskellige produkter og Harmony remotes, så bring dem endelig videre. mvh. Baronen
|
|
Baronen's setup: Pioneer Vsx-921_-_ PS3_-_ Denon DVD1930_-_DVB-T2 boks_-_WD TV Live_-_Sharp 46XD1_-_SVS 5.1 m. PB12 _-_ Harmony One_-_ IR4PS3_-_ LK IHC_-_ Synology 211+
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg regner med at vis den snart kommer på lager så ville jeg købe produkt 1.
den er rimelig billig og den jeg har læst mest om og ser ud til at virke.. Men kan være jeg må undersøge de andre også og se hvad der der bedst. Men fandt lige dette link som skriver om alle 3. plus et muligt 4 produkt. Link til info EDIT: Nu da jeg har læst på det kan det godt være jeg ville vælge at købe produkt 2 selvom den er dyrest, men den kan firmware opdateres hos en selv, hvor produkt 1 skal sendes tilbage til forhandler for at få en update så den kan bruges når PS3 bliver opdateret. Redigeret af sickchild - 12-September-2008 kl. 23:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |