recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony RC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony RC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 09:43

Det jeg bare ikke lige kan se er: Der er på 525'eren 4 aktivitets knapper til at styrer de forskellige apparater i en serie. Men hvis jeg kun skal have mit tv tændt, hvilken knap skal jeg så bruge? Og der er på 525'eren kun 4 aktivitets knapper eller tager jeg fejl? Hvis jeg vil have en aktivitet der hedder: se tv, se dvd, høre cd, høre radio og se hdd-optagelse, er der så nok eller skal jeg op i en større model?

På forhånd tak, og undskyld mine mange (måske dumme) spørgsmål.

Lasse

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2004
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 10:30

Der er rigtigt nok 4 aktivitets knapper, men nedeunder er der piltaster så alt efter hvor mange funktioner du har på de forskellige maskiner kan du bladre frem og tilbage ...

Jeg tror der er 6- 8 sider på min forstærker

Redigeret af Per Røntved - 07-August-2007 kl. 10:32
Mvh. Per Røntved

Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Det jeg bare ikke lige kan se er: Der er på 525'eren 4 aktivitets knapper til at styrer de forskellige apparater i en serie. Men hvis jeg kun skal have mit tv tændt, hvilken knap skal jeg så bruge? Og der er på 525'eren kun 4 aktivitets knapper eller tager jeg fejl? Hvis jeg vil have en aktivitet der hedder: se tv, se dvd, høre cd, høre radio og se hdd-optagelse, er der så nok eller skal jeg op i en større model?

På forhånd tak, og undskyld mine mange (måske dumme) spørgsmål.

Lasse

Så vidt jeg husker kan der programmeres 16 forskellige aktiviteter for 525'eren. Du kan kun se 4 af gangen på displayet, men kan bladre til flere sider.

Udover aktiviteterne, virker Harmonyen også som en almindelig universal remote, så du kan styre dine apparater enkeltvis, uden at bruge aktiviteter.

Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 16:36

Ok.

Mange tak. Nu har jeg fattet det.

Lasse

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
dkduck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2005
Point: 109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 14:02
Jeg har en 525 til salg, se indlæg: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26797& PN=1

Redigeret af dkduck - 08-August-2007 kl. 14:02
MVH
Erik M M
>> Noxon2 - MSS2 500Gb - Technics Receiver - B&W DM220
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 14:36

Har også en 525 - kan ikke betjene sat. ? kan man holde gl. fj. til 525 så den kan lære betjening af den vej?

Synes godt nok også den træls til tekst tv eller er det mig der ikke kan finde genvejs kanpper? Skal om på side 17 af 22 for finde tekst tv....

Ellers ok 

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 15:05

Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Synes godt nok også den træls til tekst tv eller er det mig der ikke kan finde genvejs kanpper? Skal om på side 17 af 22 for finde tekst tv....

På min 785, har jeg sat mine egne knapper op pr. aktivitet. Det betyder at når jeg vælger "Se TV" så er der på side 1 de knapper fra min tv-fjernbetjening som jeg anvender hyppigst. f.eks.:

Tekst-tv

Pip (billed og tekst)

Smartpicture (billedstørrelse 4:3, 16:9 osv.)

Input (omstilling mellem tuner, av1, av2 osv.)

Fruen sad også og bandede over at hun ikke kunne finde de knapper hun plejede at bruge, men det er der altså råd for.

Du kan gøre det samme for alle de andre aktiviteter, således har jeg nogle knapper fra min recorder sat op når aktiviteten er "Se DVD" eller "Se harddiskoptagelse".

Jeg brugte iøvrigt bare deres alm. webbaserede applikation til formålet - ikke spor svært, det tager kun 2 minutter.

/Letten

Redigeret af Letten - 08-August-2007 kl. 15:06
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 15:14
tak for hjælpen letten det må jeg prøve