|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Jeg havde tråden stående åben i min browser, så dit svar var der ikke da jeg svarede
![]() |
|
![]() |
|
InSideYou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
okay hehe ;) men tror den bliver pebret :)
|
|
![]() |
|
veritas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Så er der nyt på PS3/Harmony fronten :-D
Det lader til at denne fantastiske ting dukker op i EU i løbet af juli, prisen i US lader til at blive på 59,99 $ hvilket ikke lyder så galt i mine øre. Der kan læses mere om det på Logitechs blog. |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Den skal jeg da eje
![]() |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
...og herovre 59,99€... ![]() |
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Uh hvor er det fedt :D Kan man bestille den fra USA eller Australien og forvente at den virker herhjemme? :) |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Da en PS3 virker med udstyr fra hele verden læner jeg mig op af et ja... der er dog forskellen fra 110V til 220V mellem US og herhjemme at tage i betragtning, så måske er det li godt et nej så..... |
|
![]() |
|
PHN2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
![]() |
Vil den logitech add-on blive kombatibel med andre remotes? mvh. Per. |
|
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |