Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Walle:)
Ny bruger
Oprettet: 11-September-2010
Status: Offline
Point: 4
|
Emne: Harmony RF Wireless Extender Sendt: 11-September-2010 kl. 16:09 |
Jeg kan ikke få min Harmony Extender til at virke, nogen som har haft samme problem?
Jeg har en Harmony 1000, så det er jo ikke det der er problemet og softwaren hertil ligger på min com, så som jeg har forstået det, så skulle jeg være klar til at gemme alt væk og bare toggle løs?
Håber nogen kan hjælpe... 
|
 |
anoz
Super bruger
Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
|
Sendt: 11-September-2010 kl. 16:45 |
Walle:) skrev:
Jeg kan ikke få min Harmony Extender til at virke, nogen som har haft samme problem?
Jeg har en Harmony 1000, så det er jo ikke det der er problemet og softwaren hertil ligger på min com, så som jeg har forstået det, så skulle jeg være klar til at gemme alt væk og bare toggle løs?
Håber nogen kan hjælpe... 
|
Måske et dumt spørgsmål, men du skriver ikke noget om det - har du i valgt i softwaren, at dine enheder skal styres med RF-extenderen i stedet for IR? Se under punktet 'Control Devices With' under fanen 'Devices'
Husk at opdatere enhederne bagefter...
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
 |
Ny bruger
|
Sendt: 11-September-2010 kl. 17:15 |
Anoz- der findes ikke dumme spørgsmål, kun svar. :) Og nej, har ikke været derinde og kigge før nu, men det ser rigtig nok ud, den har valgt alle mine komponenter til at skulle styres med radiosignalomformeren, som må forståes at være Extenderen og valgt at den skal styrres med Harmony 1000.
Men mon de skal være koblet på min com samtidigt, Harmony 1000 & Extender?
|
 |
FNørd
Guld medlem
Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 702
|
Sendt: 11-September-2010 kl. 17:42 |
Nu kan jeg ikke huske hele interfacet udenad. Men enhederne skal styres af extenderen (altså radiosignalomformeren), mener ikke der er noget der skal markeres for at Harmony 1000 styrer extenderen. Derefter skal du opdatere enhederne i nævnte rækkefølge (den beder selv om extenderen først, dernæst Harmony 1000). Kun en enhed må være på usb ad gangen når du opdaterer.
|
 |
Ny bruger
|
Sendt: 11-September-2010 kl. 18:46 |
Så kører det, men hvordan jeg fik den til det- det er jeg ikke helt klar over.. Takker alligevel. :)
|
 |
anoz
Super bruger
Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
|
Sendt: 11-September-2010 kl. 22:41 |
Walle:) skrev:
Så kører det, men hvordan jeg fik den til det- det er jeg ikke helt klar over.. Takker alligevel. :) |
Hovedsagen er, at det virker 
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
 |
bQvle
Bruger
Oprettet: 27-November-2009
Sted: Danmark
Point: 150
|
Sendt: 14-September-2010 kl. 20:46 |
Jeg køre også med extenders på min Harmony, du bruger dem vel tilfældigvis ikke sammen med en Zaptor boks? jeg kan ikke få min til at virke specialt godt med zaptor boksen.
|
 |
Ny bruger
|
Sendt: 14-September-2010 kl. 21:25 |
Hej bQlve.
Nej desværre, Har en Samsung 3106 box fra YouSee, men nu ved jeg jo så heller ikke, hvordan det hele står for hinanden, men en mulighed var da at bruge et af de IR- "øjne" som er med. Bruger selv en, til at få sikkert signal igennem til lyset- og det virker perfekt. :)
Husk og at sætte extenderen op i softwaren til at den skal sende infoen denne vej- og husk at opdatere både fjernbetjening og extender. :)
Venligst walle:)
|
 |