recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony software

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony software
    Sendt: 26-Juli-2009 kl. 15:39
Sidder og er ved at lave forskellige aktiviteter, men når jeg vil lave en der hedder Playstation 3 (Tænd tv, tænd reciever) mener den absolut at min WD-TV også skal tændes! Den har jo intet at gøre med den aktivitet!
Som om det ikke var nok, så kan jeg ikke fjerne den fra aktivitets indstillingerne...

Nogen der har en ide?


Redigeret af Wolff - 26-Juli-2009 kl. 15:40
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 16:44
Har løst det.. Man skal åbenbart oprette en playstation 3, selvom den ikke kan styre den (uden ekstra IR-BT converter). Det er f* for dumt..



Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 17:00
Sidder virkelig og krummer tæer i arrigskab nu..!

Vil have en aktivitet der hedder "lyt til musik". (Tænd reciever, skru om på den rigtige indgang).
Musikken er fra min gamle bærbare der er lavet om en fotoramme, og placeret på væggen..

Det kan bare ikke lade sig gøre via programmet!
"Ingen af dine komponenter kan bruges til at afspille musikfiler ."
Jeg har endda tilføjet en bærbar på komponent listen, men logitechs "super smarte" program mener åbenbart ikke at man kan afspille mp3 fra en computer!

Er der virkelig ingen alternativer til Logitechs program, for det er da lige til at få grå hår af!
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 17:12
Vi kan hurtigt blive enige om, at softwaren er meget irriterende. Især hvis man gerne vil bruge sine egne specialtilretninger under flere aktiviteter.

Når det er sagt, så synes jeg godt nok, at du giver op for let. Du har jo egentlig allerede set løsningen på dit musikproblem, da du rodede med dit PS3-problem:

Tilføj en dummykomponent, som kan afspille musik - altså f.eks. en tilfældig CD-afspiller. Harmony'en er jo ikke afhængig af, at den faktisk har forbindelse til komponenten. Den vil bare gerne tro/vide, at den eksisterer - ligesom med PS3'en.
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 17:43
Giver skam heller ikke op, det er bare meget nemt at blive frustreret over programmet. 

Tilføjer bare en sqeezebox eller noget.. Men virker bare mere end ualmindeligt dumt at man kan tilføje en computer, men at den så mener at den ikke kan bruges til at afspille musik.

Savner at have mere kontrol med mine aktiviteter. At kunne lave den helt fra bunden, ved bare at kunne vælge komponenter fra en liste, og tilføje komandoer i den række følge de skal bruges.
Alt for at slippe for ca 10 side skift bare for at skulle tænde et tv og skifte om på den rette indgang...
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2009 kl. 17:53
Der mangler helt sikkert en eller anden form for ekspertopsætning. For den sags skyld gerne en mulighed for at redigere direkte i en tekst-konfigurationsfil. De mange wizards er en hjælp i starten, men de bliver meget hurtigt en hindring.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu