recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony Touch, B&W P5, NAD RIIA, GTX570
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony Touch, B&W P5, NAD RIIA, GTX570

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony Touch, B&W P5, NAD RIIA, GTX570
    Sendt: 16-Juni-2016 kl. 16:32
Hej alle,

Lidt blandet landhandel fra min side af.

1) B&W P5 headset, 700kr. Opgradere til disse fra mine B&W P3, men har indset at jeg ikke opgraderede tilstrækkeligt. Meget bedre lyd og bygge kvalitet end P3'erne, men ikke helt mit niveau. Har alt tilbehør + original embl. Normal pris: 2199kr. 
2) B&W P3 headset, 500kr. I den flotte blå farve. Har haft dem i snart halvandet år og har været glade for dem. Sælges grundet opgradering til bedre headset. Har original embl Normal pris: 1499kr. 
3) Logitech Harmony Touch, 500kr. Perfekt stand. Brugt meget lidt. Alt tilbehør medfølger, har også original embl. Sælges da jeg har to, men har desværre ikke to tv-setups længere. Har original embl. Nypris: 1499kr. Findes på nettet til omkring 1200kr i dag. 
4) Logitech Harmony PS3 IR, 100kr. Har sammen med min PS3 brugt denne adapter for at få min Harmony til at arbejde sammen med dem. PS3 havde ikke IR indgang, så denne skulle benyttes til det. Sælges da jeg ikke længere bruger min PS3 som Bluray afspiller. 
5) NAD PP3 Riaa, 500kr. Bruges til forstærker/aktive højtalere til at få en pladespiller til at virke med. Nypris: kr. 999,-

6) Gainward GTX 570, 250kr. Har fungeret en del år for mig, men har nu måtte opgradere. Kunne sagtens klarer Fallout3 på medium grafik. Sælges grundet opgradering.

Hvis der evt er flere der har interesse i de samme ting, vil køber blive fundet ved en budrunde. Buddene skal stige med mindst 25kr hver gang. Er der ikke budt over 24 timer efter et bud er modtaget, er budrunden slut og den højst bydende køber den.

Køber betaler fragt (ca 49kr). Alternativt kører jeg ofte mellem Roskilde og Køge. Levering kan evt aftales.

Mobilepay eller Swipp.

Jeg forbeholder mig retten til alt muligt.

God dag.
Til top
mtange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 18:25
500 kr. plus porto budt på Harmony Touch.
Mvh
Mikkel
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 20:16
Hej Mikkel,
Bud noteret.
Vi lader den kører 24 timer fra nu af.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 06:25
Jeg vil gerne byde 400 for B&W P5 headset.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Jeg vil gerne byde 400 for B&W P5 headset.

Av, den er lige under bæltestedet. Jeg kan acceptere et starts bud på 600kr. 
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 14:01
Så springer jeg fra Smile
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af mtange mtange skrev:

500 kr. plus porto budt på Harmony Touch.
Mvh
Mikkel

Så er den solgt :) 

Se indbakke
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 08:33
Har besluttet mig for at sætte min anden Logitech Harmony Touch til salg også :) 
Til top
basillus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2014
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basillus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 13:48
P5' eren er series2?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 17:25
Det er series 1 :) Hvoraf prisen også afspejler dette.
Til top
basillus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2014
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basillus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 19:34
Ok, kom bare i tvivl, fordi series 2 jo også koster den ny pris du opgiver
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 14:05
Harmony Touch solgt :)
Kom frisk med bud. 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu