|
Harmony Touch, B&W P5, NAD RIIA, GTX570 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2016 kl. 16:32 |
Hej alle,
Lidt blandet landhandel fra min side af. 1) B&W P5 headset, 700kr. Opgradere til disse fra mine B&W P3, men har indset at jeg ikke opgraderede tilstrækkeligt. Meget bedre lyd og bygge kvalitet end P3'erne, men ikke helt mit niveau. Har alt tilbehør + original embl. Normal pris: 2199kr. 6) Gainward GTX 570, 250kr. Har fungeret en del år for mig, men har nu måtte opgradere. Kunne sagtens klarer Fallout3 på medium grafik. Sælges grundet opgradering. Hvis der evt er flere der har interesse i de samme ting, vil køber blive fundet ved en budrunde. Buddene skal stige med mindst 25kr hver gang. Er der ikke budt over 24 timer efter et bud er modtaget, er budrunden slut og den højst bydende køber den. Køber betaler fragt (ca 49kr). Alternativt kører jeg ofte mellem Roskilde og Køge. Levering kan evt aftales. Mobilepay eller Swipp. Jeg forbeholder mig retten til alt muligt. God dag.
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500 kr. plus porto budt på Harmony Touch.
Mvh Mikkel
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Hej Mikkel,
Bud noteret. Vi lader den kører 24 timer fra nu af.
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Jeg vil gerne byde 400 for B&W P5 headset.
|
|
![]() |
|
Av, den er lige under bæltestedet. Jeg kan acceptere et starts bud på 600kr.
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Så springer jeg fra
![]() |
|
![]() |
|
Så er den solgt :) Se indbakke
|
|
![]() |
|
Har besluttet mig for at sætte min anden Logitech Harmony Touch til salg også :)
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
P5' eren er series2?
|
|
![]() |
|
Det er series 1 :) Hvoraf prisen også afspejler dette.
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Ok, kom bare i tvivl, fordi series 2 jo også koster den ny pris du opgiver
![]() |
|
![]() |
|
Harmony Touch solgt :)
Kom frisk med bud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |