|
Harmony ultimate - tænd en lampe |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2019 kl. 14:46 |
Jeg har en Logitech Harmony Utimate fjernbetjening. Den vil jeg gerne have at den tænder noget lys bag fjernsynet, når jeg starter en aktivitet.
hvordan gøres dette bedst/billigst. Jeg har fra Ikea en Trådfri udtag: http://https://www.ikea.com/dk/da/p/tradfri-saet-med-udtag-40364748/ Kan den bruges? eller er der noget som er bedre f.eks. Phillips Hue på forhånd tak :-)
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har brugt disse - så bliver det nok ikke billigere
|
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Ja, det er sådan en jeg har brugt i en del år. Dens relæ er desvære blevet meget ustabil, så den tænder og slukker ikke altid korrekt.
Med nogle af de mange nye muligheder, som Hue, Trådfri,..., tænkte jeg at der må findes noget der kan bruges.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1574 |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Det er faktisk noget skod at Logitech ikke har fået implementeret Trådfri endnu.
|
|
![]() |
|
Update!
Jeg fik købt en Philips Hue Bridge og en philips hue plug som virker fint med Logitech Harmony. Desuden fik jeg min Ikea Trådfri udtag til at virke på Hue, så den samtidigt tænder noget ekstra lys.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |