|
Hastighed trådløs YouSee |
Besvar |
Forfatter | ||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 11:49 |
|
Hej
Jeg har Yousee kabel og bredbånd og trådløs net Download: 18,31 Upload: 5,11 Jeg betaler for 30 og 5 (nu 50 og 5) YouSee siger det er fint fo trådløs Hvis jeg skal forbedre dette skal jeg købe en anden router f.eks D-Link Der engen kan ikke bedre Hvad sig i ? Er det ikke for dårligt at de ikke leverer en bedre router ? |
||
E.L.
|
||
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv med kabel og se hvad du får der.. Jeg vil sige du ikke burde få under 25Mbit!! Hvis du betaler for en 30..
Hvis du betaler for en 50/5 - så ikke under 45.. Jeg har selv stofa, med 50Mbit på kabel - trådløs får jeg 48,5 Mbit gennem 2 vægge ..
|
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De siger at deres hastigheder kun er med kabel Der tages forbehold for trådløs |
||
E.L.
|
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De kan naturligvis ikke garantere en hastighed via trådløst da der er så mange lokale forhold der spiller ind :-)
Om deres router er god nok kan så diskuteres. Der skal jo altid træffes et pris/ydelsesforhold og deres ligger der. BS
|
||
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
ERKENDELSE: Undskyld YouSee, jeg har taget fejl, sådan Hastighedsmåleren læste 18-20 download og 5 upload. YouSee bad mig kikke på mit grafikkort (lidt ældre bærbare) Det viser sig at der i betegnelsen skal stå N bagerst ellers er det et gammel grafikkort og det kan ikke måle hastigheder over 30 Med fruens nye bærbare I7, viste hastigheden 51 ved download og 5 ved upload Så signalet er bedre en lovet. Så: klag ikke før ovennævnte er kontroleret |
||
E.L.
|
||
niepe
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nok næppe dit grafikkort den er galt med :-)
|
||
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
ERKENDELSE: Undskyld YouSee, jeg har taget fejl, sådan Hastighedsmåleren læste 18-20 download og 5 upload. YouSee bad mig kikke på mit grafikkort (lidt ældre bærbare) Det viser sig at der i betegnelsen skal stå N bagerst ellers er det et gammel grafikkort og det kan ikke måle hastigheder over 30 Med fruens nye bærbare I7, viste hastigheden 51 ved download og 5 ved upload Så signalet er bedre en lovet.Så: klag ikke før ovennævnte er kontroleret [/QUOTE] Nok næppe dit grafikkort den er galt med :-) [/QUOTE]Nej, det kan bare ikke måle den rigtige hastighed |
||
E.L.
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8581 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er dit trådløse netkort, og ikke dit grafikkort, den er gal med.
Du skal kunne køre den trådløse standard 802.11n for at få bedst ydelse. |
||
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, selvfølgelig, jeg mente også netkort
|
||
E.L.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |