|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() Sendt: 17-April-2010 kl. 19:30 |
Jeg har lige haft en 25/25 for´binndelse, men har for et par dage siden opgraderet til 40/40.
Når jeg kører hestigstest ved www.speedtest.net[...] viser den max 38/24 og det samme ved TDC's hastighedstest. Jeg ringgede og brokkede mig til dem og de sagde jeg skulle bruge den på deres side og køre uden om routere og switche. Deres test viser 38/41. Men synes det virker mærkeligt ar deres viser mest når de andre ikke viser mere end de gør. Mit spørgsmål er om i tror der er snyd med i det??? Er der andre måder at teste det på?? |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Nu afhænger de tests af flere ting, blandt andet hvor står testserveren henne.
Du kan nemt opleve forskellige hastigheder alt efter hvad du tester op imod. |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() |
Du kan prøve bredbåndsmåleren på http://www.it-borger.dk/
Men det virker til at Energimidt mangler noget båndbredde fra dem og ud i resten af verden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |