recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hauppauge 1300 dvb-t MCE05 tab af signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHauppauge 1300 dvb-t MCE05 tab af signal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christian_S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Direkte link til dette indlæg Emne: Hauppauge 1300 dvb-t MCE05 tab af signal
    Sendt: 06-April-2007 kl. 17:03
hej,
Jeg har et windows media center 2005 fra mm-vision.dk der bruger et Hauppauge 1300 tv kort med indbygget dvb-t tuner.

MCE finder DR1, DR2 og TV2 og signalet står rigtig fint. Problemet er at når pc'en bliver lidt varm så mister jeg tv signalet. Så vidt jeg kan se fra speedfan/my system monitor så sker det når temp. er ca. 50 C og derover.
PCen virker ikke specielt varm når jeg mærker på køleprofilerne.

Er det normalt for dette tv kort?

Jeg kan stadig se tv via mit fjernsyn med dvb-t og signalet står fint så jeg er ret sikker på at problemet skyldes at tv-kortet bliver varmt.

Har i nogen forslag til hvad jeg kan gøre for at fikse problmet inden jeg taget kontakt til mm-vision?

Jeg kan selvfølgelig slukke maskinen og vente 1 time til det er kølet lidt ned, men det "spiller" ligesom ikke rigtig.
- Chr
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu