|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 26-Juli-2007 kl. 23:38 |
...Er der nogen forskel på de to kort, udover fjernbetjeningen? Jeg er nemlig kommet til at købe retail-versionen, men da jeg alligevel påtænker at købe en multi-remote, vil det ikke være et problem. Er der i øvrigt nogen der ved, om Hauppauges remotes virker med IR-øjet i Fusion Black kabinettet?
|
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Det kunne da være. Der er også Vista-, og MCE-mærkater på kassen, så jeg tror ikke jeg mister noget funktionalitet. Og IR-blaster får jeg alligevel ikke brug for, da jeg jo vil bruge en multi-remote. Har pt. kig på Logitech Harmony 525.
|
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Se evt. tråden her om 525 sammen med Fusion Black. Tag dig ikke af at jeg konsekvent kalder den 595, det er bare mig der får rodet rundt i det (ok, jeg var fuld...).
|
|
![]() |
|
![]() |
Hehe... ok, så 525'eren virker altså (jeg har i øvrigt selv været inde over den tråd Ved du, Bluebucket, om der er forskel på de to PCI-kort fra Hauppauge, udover fjernbetjeningen og IR-blasteren??? ...Og ved du, hvad forskellen er på 525'eren og 555'eren??? Redigeret af Dark Helmet - 27-Juli-2007 kl. 15:28 |
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Ang. PVR150 så ser det ud til at MCE udgaven yderligere har radio understøttelse også.
Jeg ved ikke lige hvad forskellen er på de to Logitech remotes, men det har du vist selv fundet ud af i en anden tråd (du er gået trådamok! ![]() Edit: Se også her ang. 150PVR forskelle... Redigeret af bluebucket - 27-Juli-2007 kl. 16:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |