Hej assassin
Jeg tror bestemt ikke tuneren i dit kort er ringere end de andre tilsvarende kort. Inden du kasserer kortet, så overvej igen om signalet kan være problemet, som flere foreslår. Der er jo meget støj i nærheden af et internt kort, både andre komponenter, og alle de andre kabler bag reolen... De problemer er jo mindre med usb-varianterne.
Jeg har brugt et HVR-1300 meget længe, kun til de tre (nu fire) danske kanaler. Selve kortet har altid fungeret fint, pånær en uges tid her omkring nytår, hvor jeg periodisk oplevede store problemer. Det hjalp at adskille antennekablet fra resten af rodet bag reolen, og fjerne et trådløst adgangspunkt 10-20 cm fra antennekablet...
I starten var jeg meget træt af mystiske driverproblemer, men det var utvivlsomt fordi jeg rodede for meget. Efter jeg affandt mig med at foretage total afinstallering af gamle drivere, før jeg installerede nyere versioner, forsvandt mine problemer. Jeg bruger kun kortets drivere, ikke Hauppauges WinTV m.fl. - og har kun prøvet WinXP
ClausB
Redigeret af ClausB - 19-Februar-2008 kl. 20:34