|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mravn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 17-December-2005 kl. 23:33 |
Er der nogen af Jer, som har erfaringer med en Hauppauge MediaMVP? Billed- og lydkvalitet? Hvor langt kan netkablet være uden at det giver problemer?
|
|
Med venlig hilsen
mravn |
|
![]() |
|
fish ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Hvis du køber MVPen i Computercity koster den lidt mere end på nettet, men til gengæld kan du uden problemer returnere den hvis du ikke er tilfreds. Se evt mit svar i denne tråd: God førnøjelse Redigeret af fish |
|
![]() |
|
mravn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Tak for det fyldestgørende svar. Jeg har et almindeligt netkort i pc'en (10/100 BT), så det skulle vel være godt nok? Jeg mangler så bare en switch el.lign. Planen er kun, at det skal kunne vises på ét tv, som står i samme stue som pc'en. Jeg har egentligt allerede forbundet v.hj.a. af et svideo-kabel til tv-udgangen, men det giver en temmelig ringe kvalitet. Med MediaMVP og switch + kabel bliver det nok ca. 1000 kr; så til mit behov var det måske bedre at købe en DVD/HD-optager, når de evt. er faldet lidt i pris. Jeg er lidt i syv sind.
![]() |
|
![]() |
|
fish ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er nok overflødigt med en MVP. Ved du om man kan sætte et ekstra grafikkort i pc'en, og køre med de to grafikkort sideløbende? Så skal jeg bare bruge penge på at få en god tv-udgang og behøver ikke tænke på resten. Det gamle Radeon X600 er jo fint nok til spil osv. Men måske er det nemmere og ligeså billigt, at skifte det helt ud med et nyt, som er ligeså godt, men som dog har en bedre tv-udgang. |
|
Med venlig hilsen
mravn |
|
![]() |
|
![]() |
Så vidt jeg ved kan man godt have to grafikkort monteret samtidigt, men jeg har aldrig prøvet. Jeg bruger selv et Matrox G550 grafikkort. Matrox kortene er berømt for deres fremragende billedkvalitet til almindeligt 2d grafik, men det det dur ikke hvis du skal spille. G550 har to udgange. F.eks kan du bruge den ene til monitoren og den anden til TVet. Hvis du afspiler en film i mediaplayeren på PCen vil Matrox kortet vise filmen på hele TV skærmen, uanset om mediaplayeren kører som fuldskærm eller som et lille vindue på PCen. G550 koster ca det samme som en MVP box, så uanset hvad du vælger skal du op med ca. 800kr. |
|
![]() |
|
jakobevers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Hvor kan man købe en Hauppauge Media MVP box i DK
|
|
Mvh
Jakob Evers |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Nu har jeg været inde og snuse på Hauppauge. Hvad er det den der Media MVP box kan, som en PC (tilsluttet direkte til TVet) ikke kan?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis man har PCen ved siden af TVet, kan MVP kan ikke noget som en PC kan. MVP er en medie streamer som man bruger til at streame lyd eller billede til et TV som står i et andet rum en PCen. Redigeret af fish - 09-Oktober-2007 kl. 15:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |