recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hauppauge pvr 350
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHauppauge pvr 350

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pacman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-September-2005
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hauppauge pvr 350
    Sendt: 29-September-2005 kl. 08:56

Hej Folkens

Efter at have fået mit Hauppauge pvr 350 tv-kort i slutningen af sidste uge har jeg brugt oceaner af tid på at få det til at spille max.

Problemet er - uanset uhjælpelige forsøg - at billedet "hakker" hver 3-5 sekundt. Billedkvaliteten er faktisk ganske pæn og lyden også ok - altså når hakkene ikke er der.

Problemet er ens uanset forskellige forsøg med SageTv, BeyondTV, WinTV osv osv. Har søgt på nettet (og denne side) efter løsninger, men ingen har virket.

Har opdateret drivere - både fra Haupauges hjemmeside samt fra den medfølgende CD. Tv-signalet er fra almindelig kabeltv, så det burde ikke være problemet.

Nogle rigtigt gode forslag til løsning af dette problem?

Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2005 kl. 09:04

Hej Pacman

Jeg synes det lyder mere som et codec problem - hvilken codec bruger du?

Prøv evt Nvidias Platinum Dvd Decoder, de har en 30 dages trial liggende på deres side.
husk at afinstallere andre codecs før du installerer den.

/Jonas

Til top
Pacman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-September-2005
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2005 kl. 09:14

Hej Hanien

Jeg kan se, at jeg har en del codecs liggende - Xvid, DivX og derudover en masse andre, som jeg har installeret i forbindelse med et codec-bundle. Prøver lige at uninstallere dem og forsøger mig med Nvidias Platinum Dvd Decoder.

/Pacman

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu